spis powszechny i telewizornia

1. Data: 2002-05-10 08:37:59

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

romullus pisze:

>Oj dziecko :( a btw grozi ci grzywna i lub kara wiezienia

Nie jestem juz dawno dzieckiem, argumenty o celowosci i koniecznosci
przeprowadzania spisu nie przemawiaja do mnie, zas na podstawie
pieczatek w paszporcie moge utrzymywac ze caly czas jestem za granica.

1. Data: 2002-05-10 08:44:51

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia - WAŻNE!!!
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika_O pisze:

>Może damy Im jednak szansę i podamy informacje o jakie proszą?

Czy powinnismy "dac sie spisac" tylko dlatego zeby dac zarobic
rachmistrzom? Znam sytuacje w kilku malych wiejskich gminach (gdzie
duzo trudniej o prace niz w miescie) i tam ankieterami zostali bez
wyjatku "krewni i znajomi krolika" a nie ludzie ktorzy najbardziej by
sie do tego nadawali/najbardziej tej fuchy potrzebowali.

Czy jestes rachmistrzynia?

1. Data: 2002-05-10 08:54:01

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik romullus <r...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abfth4$orr$...@n...ipartners.pl...
> [...]
>
> --
> ====
> Romullus aus Ruda OS
> gg599324
> Uzytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
> : Zunka pisze:
> :
> : >a tak jezeli juz o spisie, to macie zamiar prawde mowic??????
> :
> : Ja postaram sie nie dac spisac w ogole...
> :
>

> a jak mnie w domku nie bedzie? tzn bedzie ktos inny z dowmownikow a mnie
nie, np wyjechalam na wycieczke wroce za miesiac i co wtedy???/
Zunka

1. Data: 2002-05-10 09:01:30

Od: "Marek Wagrodzki" <o...@g...cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Bolek" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
> wyjatku "krewni i znajomi krolika" a nie ludzie ktorzy najbardziej by
> sie do tego nadawali/najbardziej tej fuchy potrzebowali.

Male wyjasnienie, to nie my dajemy zarabiac rachmistrzom, tylko rachmistrze
zarabiaja bo odwalaja sporo roboty.
Ludzie ktorzy najbardziej tego potrzebuja olewaja to na stajoco.
50% bezrobotnych, ktorzy przeszli szkolenia zrezygnowalo i maja to gdzies.

Pozdrawiam
Marek Wagrodzki

1. Data: 2002-05-10 09:52:32

Od: "Monika_O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie,
pracuję w biurze spisowym i prowadziłam szkolenia rachmistrzów.
teraz "opiekuję się" Nimi.
Pewnie, że czasami nie do końca byli oni wybierani, ale (... może trochę
subiektywnie podeszłam do sprawy) irytuje mnie takie beznadziejne podejście,
że nie dam się spisać "bo nie". W dużych miejscowościach nabór był bardzo
anonimowy i dużo osób rezygnowało. U nas przez cały czas rezygnują i musimy
łączyć obwody.
Ci co zostali muszą mieć silną motywację
Pozdrowionka
:-)
_____________
* Monika_O *

Użytkownik Bolek <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@4...com..
.

1. Data: 2002-05-10 10:31:48

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia - WA?NE!!!
Od: "Monika_O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl...

> ja sie wcale nie dziwie, skoro miesiecznie wychodzi ponizej 600zl,
> wychodzi ze trzeba robic od rana do wieczora, i jeszcze samodzielnie
> skombinowac i zaplacic transport.
>
> a mialo byc 1000zl na reke, robota przez miesiac.

Wynagrodzenie jest zależne jedynie od wielkości obwodu i prawidłowo
wypełnionych formularzy.
Jeśli rachmistrz ma obwód np. 158 mieszkań i 420 mieszkańców i 2
gospodarstwa rolne to może zarobić:
158 * 8zł = 1264zł
420 * 2,8zł = 1176 zł
2 * 17 zł = 34 zł
razem brutto ma ok. 2427zł
roboty od nagłej grypy ale pieniądz też całkiem OK.
Pozdrowionka
_____________
* Monika_O *

1. Data: 2002-05-10 10:33:34

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia - WAźNE!!!
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-05-10 10:34:47

Od: "Monika_O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Wagrodzki <o...@g...cjb.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3cdb8c6a$...@n...home.net.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marek Wagrodzki
>

> Małe wyjaśnienie, Oni nie są na pensji tylko maja płacone za każdy
poprawnie wypełniony formularz. Nie odda - nie zarobi.
A Ci, którzy olewają to tak na prawdę nie potrzebują jeszcze tak bardzo. :-)
W pewnej grupie, którą szkoliłam, na początku zapisanych było 41 osób a po
czterech dniach zostało 15. Dużo bezrobotnych odeszło a zostali Ci, których
nie przeraziła konieczność wyrejestrowania się a po zakończeniu umowy
ponownego zarejestowania. To chyba zostali Ci potrzebujący?
Pozdrowionka
_____________
* Monika_O *

1. Data: 2002-05-10 11:56:39

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika_O pisze:

>irytuje mnie takie beznadziejne podejście,
>że nie dam się spisać "bo nie".

Sprobuj mnie przekonac, podaj jakis argument przemawiajacy za tym zeby
dac sie spisac! Te, z ktorymi spotkalem sie w mediach sa bardzo
nieprzekonujace...

1. Data: 2002-05-10 13:28:52

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" napisał
> Sprobuj mnie przekonac, podaj jakis argument przemawiajacy za tym zeby
> dac sie spisac! Te, z ktorymi spotkalem sie w mediach sa bardzo
> nieprzekonujace...

Dla mnie tez sa nieprzekonuje, tym bardziej,
ze probuje sie tu cos na ludziach wymuszac.

A rachmistrz do mnie nie bedzie mial jak trafic,
w miejscu zameldowania jestem raz na kilka miesiecy.
Zreszta przeciez mozna zrobic sobie w ten czas wakacje.

Inna sprawa, skoro nie trzeba podawac swoich danych,
to w jaki sposob mozna stwierdzic prawidlowe wypelnianie
formularza - skoro mozna tam wpisac co sie tylko rachmistrzowi
spodoba - i nawet odfajkowanie sie na liscie nie moze tu nic
zagwarantowac.

Poza tym slyszalam cos o wysylaniu poczta formularzy, tak wiec
jesli nawet sie z rachmistrzem spotkam, napewno nie wpuszcze go
do domu i nie bedziemy razem wypelniac dokumentow - nie odpowiada
mi spowiadanie sie obcemu, ktoremu nie ufam.

Virge

http://www.gluti.host.sk
http://gluti.w.interia.pl
G-G: 1832817
ICQ: 150932160

Lodowka - szerokosc 50cm pilnie potrzebna
Siatka ogrodzeniowa
Tanie usługi geologiczne
Strix
Re: pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?