"spocona" spłuczka

1. Data: 2004-02-03 16:01:13

Temat: "spocona" spłuczka
Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, myslicie, ze sie ten baniak ceramiczny "poci" ze wzgledu na roznice
temperatury wody i tej panujacej w lazience?
Edytka
[edymon]

1. Data: 2004-02-03 17:00:07

Temat: Re: "spocona" spłuczka
Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie

sa takie niepocace sie, wyscielane steropianem
kosztuja 2 zl wiecej a komfort znacznie wiekszy

Uzytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-02-03 17:59:41

Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur O. napisał:
> Dokladnie
>
> sa takie niepocace sie, wyscielane steropianem
> kosztuja 2 zl wiecej a komfort znacznie wiekszy

Heh, za pozno:-) W zeszlym roku sie nie pocila, chyba ze nie zwrocilam
uwagi. Nie przeszkadza mi to w sumie, bo zupelnie przypadkiem zauwazylam.

Edytka
[edymon]

1. Data: 2004-02-04 06:52:08

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
> Hmm, myslicie, ze sie ten baniak ceramiczny "poci" ze wzgledu na roznice
> temperatury wody i tej panujacej w lazience?

To zależy od temperatury baniaka i wilgotności powietrza w pomieszczeniu.
Temperatura jest poniżej "punktu rosy". Fizyki nie przeskoczysz.
Izolacja termiczna może tylko zmniejszyć intensywność skraplania.

pozdrawiam
Witek

Wokół domu
Plyta gazowa na szklanym blacie