sposób

11. Data: 2005-08-07 07:31:34

Temat: Re: sposób
Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dd39us$3tk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zapomniałeś??czy leniwo do archiwum ??
> Krzesełko ,skrzynka piwa i widły może być łopata.
> I czekać :-)

Heeej !!! To nie tak !
Łopata ani widły nie są potrzebne. Raczej leżaczek, zamiast krzesełka
Po trzecim piwie kochasz krecika i już żadne kopce w trawniku Ci nie
przeszkadzają .
Pozdrówki - Jagoda z kretem we wrzosach, jak kwiatem we włosach (:-)

12. Data: 2005-08-07 07:35:27

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jaka sadza? Taka z komina? Po co ta sadza i co sie z nią robi? I dlaczego
> ona ma byc na kolanach.
> Nic nie rozumiem.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Jak nie wiesz gdzie co( po) sadzić :-) to może być i sadza , abyś tylko
tego krecika się pozbył:-)

Pozdrawiam TeresaR

13. Data: 2005-08-08 07:37:19

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja poważnie - trzeba :
1/ Ugotowac kilka jajek
2/ Zasmierdnac je
3/ obrac ze skorupek, pokroic na polowki lub cwiartki
4/ Podlozyc w krecie szparki
5/ Krety opuszczaja teren
:)
pozdr
basia

14. Data: 2005-08-08 08:08:46

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>a ja poważnie - trzeba :
> 1/ Ugotowac kilka jajek
> 2/ Zasmierdnac je
> 3/ obrac ze skorupek, pokroic na polowki lub cwiartki
> 4/ Podlozyc w krecie szparki
> 5/ Krety opuszczaja teren
> :)
> pozdr
> basia

Ja swój sposób też już kiedyś zdradzałam na grupie.
To metoda tylko dla palących :-(
Zamiast popielniczki używać dobrze zakręcanej butelki. Jak już zbierze się
pół butelki petów, zalać ciepłą wodą i zrobić kilkudniowy zakwas (najlepiej
na słońcu).
Gotowy barszczyk powlewać do krecich dziur .
Po takim zaminowaniu terenu, kret wychodzi na powierzchnię i ucieka gdzie
pieprz rośnie.
Można go wtedy zgarnąć do wiaderka i wywieźć za rzekę.
Ne wrati !!! Mowy nie ma (:-).

Pozdrówki - Jagoda

15. Data: 2005-08-08 09:22:59

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> a ja poważnie - trzeba :
> 1/ Ugotowac kilka jajek
> 2/ Zasmierdnac je
> 3/ obrac ze skorupek, pokroic na polowki lub cwiartki
> 4/ Podlozyc w krecie szparki
> 5/ Krety opuszczaja teren
> :)
> pozdr
> basia

Oj i wszyscy domownicy pewnie też (tak jak i po następnej "pachnącej"
radzie) :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

16. Data: 2005-08-08 13:01:00

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o podanie sposobu na pozbycie się kretów z trawnika.

Przeszukaj archiwum a nastepnie napisz nam posta p.t.

"Siedemdziesiat trzy tysiace piecset dwudziesty trzeci
niezawodny i skutecznt sposob, jak pozbyc sie kreta."

pozdrawiam
pluton

17. Data: 2005-08-08 19:29:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Aug 2005 21:52:05 +0200, Janusz Czapski
napisał(a):

> Proszę o podanie sposobu na pozbycie się kretów z trawnika.

To proste.
Złapać, przypiąć spadochron i wrzucić na skalniak.
Chyba ktoś zakłada właśnie...
Zresztą zapytaj pomysłodawcę;)
Marta

Begonia królewska więdnie
A pochwalę sie. Tak mnie dzisiaj wzięło.
Palma daktylowa
Czy warto to kupić ?
Jak rozpoznac odmiane slodka jarzebiny?