sposób na przymaławe buty

1. Data: 2006-04-04 11:56:31

Temat: sposób na przymaławe buty
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

macie jakieś sposoby - jak rozchodzić/rozciągnąć skórzane buty?
oczywiście chodzi o szerokość, nie długość :)
zawsze mam ten sam problem - z jednej nogi but leci a na drugą jest na styk
i trochę ciśnie. A jak mierzę buty o numer większe to ta mniejsza stopa po
prostu fruwa w bucie...

kiedyś czytałam żeby posmarować/zamoczyć w czymś wnętrze buta w miejscach
gdzie gniotą ale nie mogę sobie przypomnieć czym.

rozpuszczalnikiem? benzyną ?:)
wie ktoś?

2. Data: 2006-04-04 12:20:47

Temat: Re: sposób na przymaławe buty
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:

> [...]
> i trochę ciśnie. A jak mierzę buty o numer większe to ta mniejsza stopa po

Do szewca po prostu dac. Rozciagnie na odpowiednim ustrojstwie.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

3. Data: 2006-04-04 13:07:16

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ustrojstwie.

uwielbiam takie słowa ktore okreslaja to cos co nikt nie wie jak sie
nazywa ale wszyscy wiedza o co chodzi :)
p.

4. Data: 2006-04-04 18:37:10

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> ustrojstwie.
>
> uwielbiam takie słowa ktore okreslaja to cos co nikt nie wie jak sie
> nazywa ale wszyscy wiedza o co chodzi :)
> p.

a ja uwielbiam uzywać takich słów, że ludzie nie wiedzą o co chodzi i muszą
się pytać innych bo w słownikach tego nie ma... np: "duperszwance" ;)

TB

5. Data: 2006-04-05 09:05:37

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> kiedyś czytałam żeby posmarować/zamoczyć w czymś wnętrze buta w miejscach
> gdzie gniotą ale nie mogę sobie przypomnieć czym.
> rozpuszczalnikiem? benzyną ?:)
> wie ktoś?

denaturatem :) ale wystarczy też wodą - i chodzić tak po domu np. w grubych
skarpetkach i w tych butach, aż buty wyschną. można kilka razy, jak raz nie
pomoże.

6. Data: 2006-04-05 10:45:09

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Apr 2006 09:05:37 +0000 (UTC), justa napisał(a):

> denaturatem :) ale wystarczy też wodą - i chodzić tak po domu np. w grubych
> skarpetkach i w tych butach, aż buty wyschną. można kilka razy, jak raz nie
> pomoże.

dzięki
chodzę po domu i cierpię :)

7. Data: 2006-04-05 11:39:57

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):

> Do szewca po prostu dac. Rozciagnie na odpowiednim ustrojstwie.

A ja nie radze. Tydzień temu kupiłam ładne baleriny i oddałam je na tzw.
kopyto (to był mój pierwszy raz), nigdy wiecej - czubki straciły kształt. ;(
efka

8. Data: 2006-04-05 12:41:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

efka wrote:

> A ja nie radze. Tydzień temu kupiłam ładne baleriny i oddałam je na tzw.
> kopyto (to był mój pierwszy raz), nigdy wiecej - czubki straciły kształt. ;(
> efka

A to zalezy juz od szewca. Ja korzystalam z uslug dwoch - jeden niszczyl
buty i chcial duzo wiecej, a drugi za polowe ceny podobna usuluge
wykonal perfekt :)

(Warszawa, na Piwnej bodajze, w kazdym razie ta od Placu Zamkowego do
Rynku najblizej murow...)

9. Data: 2006-04-05 13:13:39

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):
> efka wrote:

> (Warszawa, na Piwnej bodajze, w kazdym razie ta od Placu Zamkowego do
> Rynku najblizej murow...)

Byle nie do Warszawy, o nie, nie, nie. Jak najdalej ;) To juz wole
chocby Dublin.
efka

10. Data: 2006-04-05 20:44:33

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska"
> macie jakieś sposoby - jak rozchodzić/rozciągnąć skórzane buty?
> oczywiście chodzi o szerokość, nie długość :)

niemal w kazdym sklepie obowniczym dostaniesz pianke do rozciagania butow;-)
spryskujesz wierzch, srodek i na nogi;-)

anya

schodzi skóra po opalaniu
Postrzępione końcówki włosów
Tipsy