sposoby na dłuższe pompowanie :)

1. Data: 2010-03-22 12:31:10

Temat: sposoby na dłuższe pompowanie :)
Od: jarosław kretkiewicz <j...@v...de> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
czasami mogę godzinę lub dużej a czasami kończę już po kilku
pchnięciach? Są jakieś naturalne sposoby aby móc dłużej? Mam 29lat dosyć
stresującą pracę i wspaniałą żonę dla której chce móc jak najdłużej. Z
góry dzięki za porady.

j.k

2. Data: 2010-03-22 12:56:46

Temat: Re: sposoby na dłuższe pompowanie :)
Od: "BP" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> góry dzięki za porady.

spróbój moczoterapii. Przedłuża o ok 200-350 % już po 3-4 tyg i jest 100%
naturalna

Kamil

3. Data: 2010-03-22 13:30:08

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-03-22 13:31, jarosław kretkiewicz wrote:
> [...]
> pchnięciach? Są jakieś naturalne sposoby aby móc dłużej? Mam 29lat dosyć
> stresującą pracę i wspaniałą żonę dla której chce móc jak najdłużej. Z

W czwartek bedzie w lidlu "kolekcja rowerowa". Ich pompki maja dosc
dobra opinie. Polowa grupy p.r.rowery juz sie przygotowuje na ich zakup.
Moze i ty znajdziesz cos dla siebie. :-)

Pozdro

Maseł

4. Data: 2010-03-22 16:22:35

Od: "Papa5merf" <5...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "jarosław kretkiewicz" napisał:
> [...]
> Są jakieś naturalne sposoby aby móc dłużej? Mam 29lat dosyć stresującą
> pracę i wspaniałą żonę dla której chce móc jak najdłużej. Z góry dzięki za

nie bońć mienczak i wyjdź spod obcasa, prawdziwemu menszczyźnie wystarczy
5minut, z prysznicem włącznie!:O)
co to się teraz ludzie porobiło?:O)

5. Data: 2010-03-22 20:34:13

Od: marcin <"ja marcin"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa5merf wrote:

> nie bońć mienczak i wyjdź spod obcasa, prawdziwemu menszczyźnie wystarczy
> 5minut, z prysznicem włącznie!:O)
> co to się teraz ludzie porobiło?:O)

Z prysznicem? A Ty co? Robisz "to" znaczy "pompujesz" tylko raz w roku ?

6. Data: 2010-03-23 19:36:50

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-22 13:56, BP pisze:

> spróbój moczoterapii. Przedłuża o ok 200-350 % już po 3-4 tyg i jest 100%
> naturalna

Ty głupia kolino janino i inne nicki zmieniane co godzina.
Idź do psychiatry i opowiedz o tych swoich nowych co godzina nickach.

--
animka

7. Data: 2010-03-28 01:00:05

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Papa5merf" ho85q4$pj7$...@n...news.neostrada.pl

> nie bońć mienczak i wyjdź spod obcasa, prawdziwemu menszczyźnie wystarczy
> 5minut, z prysznicem włącznie!:O)
> co to się teraz ludzie porobiło?:O)

Z dwoma chyba? Bo jeśli z jednym -- to przed czy po? :)
IMO oba są ważne. :)

Mamy trzecią godzinę... :)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

zapalenie oskrzeli, itp
Psychika - omdlenie - chwilowa utrata pamięci
Seks po alkoholu
lodowate stopy
Bóle miesiączkowe a brak okresu