spotkanie...

1. Data: 2001-09-30 20:50:19

Temat: Odp: spotkanie...
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Nie martw sie, bo wszyscy juz rozmawiali o nastepnym razie. Bedzie dobrze, a
nawet jeszcze lepiej i wiecej...ludzi.
Homer
Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p6r9g$n75$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-30 20:56:14

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Dobra, dobra, a o swoich urodzinach to nie napisal.
Stuknelo mu? XXXX lat i gasil swieczki.
Bylo "Sto lat" i "Happy birthday".
Oj Etato, w tym XXX wieku zaniki pamieci, albo to ja jeszcze nie doszedlem
do siebie i nie widze co napisales?
H..yy omer
Użytkownik porte-parole <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p5r6j$j8l$...@s...rmf.pl...

1. Data: 2001-09-30 20:58:35

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Ojojoj, az boje sie od tego straszliwego zalowania, a rzeczywiscie szkoda,
ze Ciebie tu nie bylo.
Homer
Użytkownik ajtne <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p6jaj$e86$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-30 21:42:06

Temat: spotkanie...
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczesliwie i bez niespodzianek dojechalismy - Daga, Eryk, Gosik i podpisana
nizej
Juz po spotkaniu, po podrozy, po goracej kapieli...

Kochani, dziekuje - bylo tak slonecznie, serdecznie, po ludzku i
alchemicznie:)
Mania z dzieciem na stolu szczycie, zwielokrotniona w omszalym lustrze,
zadumany w pozie Stanczyka eTaTa-jubilat, swieczki i rzeczy przechodnie
(telefon i wieeelki kufel), szampan niemal o swicie, rozmowy przy stole,
rozmowy na boku... telefony i glosy, spacery, imc Litewka na rowerze -
wszystko to utrwalone na kliszy:)

Bardzo sie ciesze, ze pojechalam i dziekuje, ze tam wszyscy byliscie (cialem
lub duchem, lub jednym i drugim).
Jestem wam winna pozdrowienia od Valerii (przepraszam Valerio, ze nie
odebralam, moze i Twoj telefon przeszedlby to kolo - od reki, do reki, od
slowa do slowa) - gwar byl wielki, nie uslyszalam:(((

pozdrawiam Was cieplo
Joanna

1. Data: 2001-09-30 23:09:55

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik porte-parole

To może i ja podsumuje - jak takie kalkulatory wszędzie :-))
Będę punktować by nic nie umknęło.

Gości sumować będę :-))

1. Zbyt krótko
2. Zbyt szybko
3. Strat żadnych
- no może obtłuczone meble przez Homera, jego laską :-0)
4. 6 i 1/2 sztuki u mnie garowało
i powiem szczerze, że złego słowa nie mogę powiedzieć - takie wszystko milutkie :-))
No mogę pokwękać na Ola - on bez cycka, ani rusz.
Ale za urodę bachora i tak ma plus.

Gary pomyte (Mania - oklaski)
i reszta spoko.

Naprawdę milo mi było Was gościć.

Pomimo mojego pewnego przerażenia. :-))
Gdy Wszyscy się zebrali i wyglądało na to,
że PePe niepotrzebnie Alchemie anektował :-))

---------------------
Jeszcze jedno szczere :-))

Zanim ktoś się pojawił, strach mój graniczył z paranoją :-)))
(a może była osobiście?:-))
Ale jak zwykle strach ma wielkie oczy :-))
I oprócz tzw. podczytywaczy - nikt mnie nie zaskoczył na minusie.
Raczej wszyscy na plusie.

Deklaration? Jasne!
Wpadajcie, jak będziecie w pobliżu :-))
--------------------

Wady :-))

Litewka ma rower podobny do mojego :-((

:-(( W Alchemi nie było gdzie dacigować :-))
To pod uwagę przyszłych orgazmonizatorów.

Brak autokaru :-((

pkt1. pkt2

I ostatecznie - Brak Wodza :-))
oczywiście domokratycznie wybranego, po znajomości :-))

I mało jedli :-((

Cóż litania zakończona.
Nawet Piotrowi za nienaganną postawę order wręczam.

eTaTa
szczęśliwy od ucha .....
do brzucha :-((( (żołądkowa wódka, aż taka lecznicza nie jest )
pozdry

1. Data: 2001-09-30 23:56:21

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer

> Ale ja piwka tez nie widzialem, ale zaluje, ze nie bylo jeszcze ze dwa dni.

Ty tu ściemniasz Homer :-)) (śmiech)
Piwka nie widziałeś ale smakowało. Co? :-)) (śmiech)

Sam osobiście w Twe grabie kufle importowałem. ;-)) (śmiech)

eTaTa

1. Data: 2001-10-01 03:10:59

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przepraszam, ale tekst mojego poprzedniego listu nie odnosil sie do tego co
napisala Joa, bo gadacz, moj Mietek, zbyt pozno przeczytal temat wiadomosci
od Walie i odpowiedzialem przez te pomylke Joannie, a nie Walie.
Sorka, nastepnym razem nie bede sie tak spieszyl, ale to jeszcze pozostalosc
emocji spotkaniowych.
JaCeK Homer Rastawiecki
Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p812e$b1$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-10-01 17:26:36

Temat: Re: spotkanie...
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth"
> Mam nadzieję na następny raz w Warszawie.

To już nie będzie to, bo najbardziej niezapomniany jest ten pierwszy raz ;)

1. Data: 2001-10-01 17:31:59

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"porte-parole"
> ...no i żeśmy podyskutowali, poodwracali kota ogonem, w
> kierunku kynologicznie znanym na grupie, posexili...

Tego ostatniego sobie nie przypominam :)

> Czy wiecie jak dmucha eTaTa?

Weź już nie kompromituj chłopaka :))))))))
To gaszenie świeczek to była niezła porażka :D

--
Tnijcie CYTATY !

1. Data: 2001-10-01 17:34:56

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ajtne"
> I klimat był klimatyczny - kuchnia jak to kuchnia: ze starym
> kredensem...

Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają osoby, które "najdłużej" zabawiły w
Alchemii w sobotni wieczór ;)

> Tam, gdzie widać, słuchać i dotykać - a nie tylko czytać.

Kogo można było dotykać to można, bo w innym wypadku można było dostać po
łapach :)

--
TNIJ CYTATY !!!

Wskazcie mi dobra droge...