[spotkanie] Toruń

1. Data: 2003-09-10 15:24:01

Temat: [spotkanie] Toruń
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
No.. i kolejna próba zorganizowania spotkania.. a co.:-).
Kto jest z Torunia.. zgłaszać się.. i to bez kręcenia.. wiem, że
przynajmniej 2 osoby są z Torunia na tej grupie.. (oprócz mnie)..
Co byście powiedziały w końcu na spotkanko.??.. Kiedyś wspominałam o tym z
Kasią.. (Kasiu wysłałam jakiś czas temu do Ciebie maila.. tylko nie wiem czy
na dobrą skrzynkę. :/.)..
To jak.. sklecimy coś z tym spotkankiem.?..

pozdrówki...

mruwa..
Toruń..

---
Przy pisaniu na priv prosze o usunięcie NOSPAM z adresu..

1. Data: 2003-09-15 15:12:48

Temat: Re: [spotkanie] Toruń
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> na dobrą skrzynkę. :/.)..
> To jak.. sklecimy coś z tym spotkankiem.?..

Hm.. widzę, że nie mam co liczyć na Torunianki.. a już myslałam, że jednak
uda sie zorganizować to spotkanko.. cóż.. moooooże kiedyś..

pozdrówki..

mruwa..

--
Przy pisaniu na priv prosze o usunięcie NOSPAM z adresu..

1. Data: 2003-09-17 19:22:05

Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Je jestem z Torunia!!!Obecnie nie mogłabym uczestniczyć w takim spotkaniu,
ale w przyszłości wydaje mi się, że mogłybyśmy coś zorganizować!!!
Pozdrawiam Gonia

1. Data: 2003-09-24 21:01:57

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Je jestem z Torunia!!!Obecnie nie mogłabym uczestniczyć w takim spotkaniu,
> ale w przyszłości wydaje mi się, że mogłybyśmy coś zorganizować!!!

Ufff... w końcu mam komputer.. przez tydzień nie miałam komputera i
odpisywałam tylko na niektóra maile.. bo na grupke nie miałam jak
odpisywać..
w każdym razie.. Kasia się ze mna skontaktowała.. i coś sie wymyśli z tym
spotkankiem.:-)..
napisz może jakie dni Ci najbardziej pasują.. i czy może być np w tygodniu
czy lepiej w weekend.. mniej więcej w jakich godzinach.. no i napisz z
jakiej częsci Torunia jesteś.:-)..

pozdrówki..

mruwa..
(toruń)..

1. Data: 2003-10-15 17:05:20

Od: "marzenna" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam.
Też jestem z Torunia (Koniuchy).
Jeśli coś będzie się działo w sprawie spotkania dajcie znać na e-maila
a...@g...pl
żadko bywam na niusach.
Pozdrawiam M.

xxx poszukuję Para Młoda