sprawa ginekologiczna

1. Data: 2004-07-18 19:02:20

Temat: sprawa ginekologiczna
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam trochę dziwną sprawę...
Nie mam pojecia skąd to się przypałętało ale piecze i swędzi okrutnie...
Wargi sromowe mam bardzo wrażliwe i ... nie mam pojecia jak sobie z tym
poradzić.
Może to jakieś uczulenie??? ale nie zmieniałąm żadnych środków, wiec od
czego to moze być i jak temu zaradzić.
Próbowałam już przemywać rumniankiem z szałwia ale jak narazie nie pomaga.

Bardzo proszę o jakieś rady.

Ewa

2. Data: 2004-07-18 19:42:37

Temat: Re: sprawa ginekologiczna
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FHULIKOR" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czego to moze być i jak temu zaradzić.
> Próbowałam już przemywać rumniankiem z szałwia ale jak narazie nie pomaga.

Moze bielizne masz nieodpowiednia (sztuczna) i odparza. Moze jezdzilas na
rowerze? Nie piszesz czy masz inne objawy(uplawy).
Póki co, spróbuj zasypka, albo zwykla maczka ziemniaczana. Zlagodzi
pieczenie.

Po umyciu sie nie trzyj recznikiem tylko delikatnie przykladaj np.recznikiem
papierowym.

Iwona

3. Data: 2004-07-19 06:42:21

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czego to moze być i jak temu zaradzić.
> Próbowałam już przemywać rumniankiem z szałwia ale jak narazie nie pomaga.

proponuję płukankę tantum rosa i wizytkę i ginekologa, takie objawy
pieczenia daje grzybica, rzęsistek i wiele innych, trzeba postawić właściwą
diagnozę, na dłuższą metę szkoda się męczyć, pozdrawiam A

4. Data: 2004-07-19 11:25:30

Od: "k_janicka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FHULIKOR" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> Mam trochę dziwną sprawę...
> Nie mam pojecia skąd to się przypałętało ale piecze i swędzi okrutnie...

A może to zapachowy papier toaletowy? Niektórych może uczulać.

Karolina

5. Data: 2004-07-19 19:13:59

Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czego to moze być i jak temu zaradzić.
> Próbowałam już przemywać rumniankiem z szałwia ale jak narazie nie pomaga.

Polecam maść Triacomb, ok.20 zł.

6. Data: 2004-07-21 11:22:53

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to byc grzybica, ktora wlasnie daje objawy swedzenia. przed pojsciem do
gina zrob posiew.

odmawianie seksu po porodzie
pijawki lekarskie
pytanie o lekarzy