sprawdzian i egzamin

1. Data: 2003-09-19 13:43:12

Temat: sprawdzian i egzamin
Od: "maciej" <f...@w...pl [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

W woj.wielkopolskim (w innych może też, nie wiem) kuratorium nakazało zrobić
analizę wyników sprawdzianu 6-klasistów i egz. gimnazjalnego. Wypadły
podobno słabo i mamy odpowiedzieć na pytanie dlaczego oraz co zrobić, żeby
było lepiej. Nie ma gdzieś w sieci przykładowych opracowań w.w. tematu, lub
może schemat, jak to powinno wyglądać (jakieś arkusze, coś w tym stylu)?

maciej

2. Data: 2003-09-19 14:18:29

Temat: Re: sprawdzian i egzamin
Od: Beazuku <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cke.edu.pl/podstrony/aktkom/analiza.html

--
Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
b...@w...pl

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

3. Data: 2003-09-19 15:43:18

Od: "maciej" <f...@w...pl [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku napisała w wiadomości news:bkf36r$6hq$1@absinth.dialog.net.pl...

> http://www.cke.edu.pl/podstrony/aktkom/analiza.html

O to chodziło. Dzięki.

maciej

4. Data: 2003-09-22 13:50:47

Od: "maciej" <f...@w...pl [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku napisała w wiadomości news:bkf36r$6hq$1@absinth.dialog.net.pl...

> http://www.cke.edu.pl/podstrony/aktkom/analiza.html

Teraz dopiero wczytałem się w treść i mam jeszcze pytanko: ta analiza jest
dla sprawdzianu (szóstoklasistów), czy ona ma zastosowanie również dla
egzaminu gimnzjazjalnego? Tzn., czy na podstawie tej analizy opracowuje się
również egzamin gimnazjalny, czy też istnieje podobna dla egzaminu?
(strzelam, że podobnie, bo mimo usilnych chęci nie znalazłem nic podobnego
dla gimnazjum).

maciej

5. Data: 2003-09-22 16:27:29

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie wiem czy jest to obligatoryje, ale mysle , ze da sie wykorzystac do
gimnazjum.

Ja bede wg tego robila, no chyba ze dyrekcja zarzadzi inaczej.
Niedlugo ma nas szkolic
Pozdrawiam.Beazuku

!!! Warsztaty Literackie !!!
Rozklad materialu z geografii do liceum i technikum & plan wynikowy
studia dzienne
Jak wychować zaradne i mądre dziecko
gry logopedyczne dla dzieci