sprawy sercowe

następny post »
Data: 2005-09-08 12:20:07
Temat: sprawy sercowe
Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

Drodzy Bracia i Siostry.

Mam siedemnaście lat i jestem bardzo nieszczęśliwy bo
zakochałem się ostatnio w dziewczynie , która w oglóe nie zwraca na mnie uwagi
próbowałem podejść do niej już chyba na wszystkie sposoby i w końcu jestem skory
porosić was Drodzy Bracia i Siostry o rade co mam dalej począć proszę was
szanowni radcy o rade morze dzięki wam będę w końcu szczęśliwy.