sprostowanie do Wyborow zyciowych

1. Data: 2001-10-28 16:27:16

Temat: sprostowanie do Wyborow zyciowych
Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest reklama mojej osoby,
To jest zacheta do dalszej rozmowy na temat wyborow zyciowych.

Sylvia

1. Data: 2001-10-28 16:37:26

Temat: Re: sprostowanie do Wyborow zyciowych
Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <w...@i...pl> naskrobal:
> To nie jest reklama mojej osoby,
> To jest zacheta do dalszej rozmowy na temat wyborow zyciowych.

tzn....
wyboru czego ?
Mowisz o wyborze tego, co taka osoba jak Ty moze w tym momencie wybrac ?

--
,,tylko nie mow tego mi
nigdy nie mow tego ze

1. Data: 2001-10-28 18:25:45

Od: "JurekA" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> To nie jest reklama mojej osoby,
> To jest zacheta do dalszej rozmowy na temat wyborow zyciowych.
>
> Sylvia

Jak chcesz sie reklamowac, to prosze.:-) Ale...na temat czyich wyborow mamy
rozmawiac? Jesli Twoich to moze cos napiszesz....no nie wiem...
J.

200+ technical ebooks now available here http://61.9.151.215
Dianetyka a psychologia ?
Pierwsza część życia zupełnie innego Maćka.
Pierwsza część życia zupełnie innego Maćka.
A to ciekawe !