[sprzedam] Wwa grzejnik łazienkowy

1. Data: 2003-10-10 11:43:16

Temat: [sprzedam] Wwa grzejnik łazienkowy
Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam tanio nie używany grzejnik łazienkowy, kupiony kilka lat
temu, okazał się jednak za duży do naszej łazieneczki.
Wymiary: 60cm szerokość, 53 cm wysokość, głębokość 9 cm + 7 cm
wystające żeberko.
Kolor: biały
Surowiec: chyba stalowy :-)
Producent: nie wiem.
Szukałem zdjęcia w sieci, ale niestety, nie znalazłem. Może trochę
pomóc:
http://www.monkiewiczpol-therm.com.pl/oferta/wodne_3
azienkowe/body_wodne_3azienkowe.htm
model Silvana 18 BIS - mój grzejnik to jakby środkowa 1/3 tego na
zdjęciu, żeberko wystające jest na dole.

cena: 30zł.

Yann