[sprzedam ] piec gazowy Junkers'a

1. Data: 2001-12-20 15:48:30

Temat: [sprzedam ] piec gazowy Junkers'a
Od: "Witek K." <w...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tanio sprzedam Junkersa model 275-1kp (kupowany w XII.1998 r.) przeplywowy,
gazowy (nie do CO). Zainstalowany i uzytkowany od polowy 1999 r.
Obecnie zdemontowany, czeka na nowego wlasciciela :)) (zalozyli mi ciepla
wode).
Stan idealny, 100% sprawny, wszystkie papiery (kupowany u autoryzowanego
dealera Boscha, montowany przez autoryzowanego montera Boscha)

Szczegoly: mail badz 607 326 996, piszcie: w...@s...waw.pl

pozdro
WK

1. Data: 2001-12-20 20:44:14

Temat: Re: [sprzedam ] piec gazowy Junkers'a
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stan idealny, 100% sprawny, wszystkie papiery (kupowany u autoryzowanego
> dealera Boscha, montowany przez autoryzowanego montera Boscha)
Rozumiem, że wszelkie naprawy sa wpisane w książeczce gwarancyjnej?
A tak na powaznie to ile chcesz a niego?
pozdr. Jerzy

Domki Letniskowe
SPRZEDAM DOM W SZCZECINIE
czym myjecie ramy okienne?