spuchniete nogi - jaki lekarz

1. Data: 2003-04-16 10:23:30

Temat: spuchniete nogi - jaki lekarz
Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, okolo 50 lat ma od pewnego czasu bardzo spuchniete kostki, lydki i
kolana. W kolanach czuje bol i nie moze chodzi. Czy ktos moglby powiedziec
do jakiego lekarza sie udac; bo wizyta u lekarza pierwszego kontaktu to
porazka na calej lini. Bo jak wytlumaczyc jego zalecenie, ktore zmierzalo
tylko do robienia okladow na zbicie opuchlizny. Jak wiem, powinno sie leczyc
przyczyne a nie skutek. Oczywiscie troche to pomoglo, ale po odstawieniu
okladow opuchlizna powrocila jeszcze wieksza. Lakarz ten nie ma pomyslu co
zrobic dalej.
Moze kots ma jakis pomysl, co to moze byc - oczywiscie wiem, ze to bardzo
trudne pytanie.
Wiec ponawiam pytania:
1. Do jakiego lekarz sie udac
2. Co to moze byc (np. slyszalem, ze osoby nie mogace spozywac miesta,
czesto miaja takie objawy opuchlizny. Nazywa sie to chyba bolerioza)

pozdrawiam i dziekuje
Rob

2. Data: 2003-04-16 11:11:35

Temat: Re: spuchniete nogi - jaki lekarz
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robbins wrote:
> Osoba, okolo 50 lat ma od pewnego czasu bardzo spuchniete kostki,
> lydki i kolana.

Nogi czasem puchną z powodu niewydolności nerek

Ania

3. Data: 2003-04-16 15:14:30

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robbins" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> 1. Do jakiego lekarz sie udac

do internisty

4. Data: 2003-04-16 18:52:50

Temat: Odp: spuchniete nogi - jaki lekarz
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robbins <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7jaqi$6sr$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> 1. Do jakiego lekarz sie udac

Z taka dolegliwoscia... to do lekarza pierwszego kontaktu. Czy on aby nie
zlecil zadnych badan? Tak po prostu kazal robic oklady, a jak nie minelo, to
rozlozyl rece? Czy tez moze drugi raz juz do niego nie poszliscie? Bo cos mi
sie wierzyc nie chce...
Jesli reczywiscie, to zmienic lekarza.

> 2. Co to moze byc (np. slyszalem, ze osoby nie mogace spozywac miesta,
> czesto miaja takie objawy opuchlizny. Nazywa sie to chyba bolerioza)

Informacje zaslyszane u ciotki na imieninach wzglednie od sasiadki nie
stanowia zbyt naukowych danych. Wpisz w wyszukiwarce haslo 'borelioza',
bedziesz wiedzial, co mam na mysli...
A co do przyczyn - sporo ich moze byc. Ustalic konkretna moze tylko lekarz.
Nie ma ta osoba klopotow z sercem przypadkiem? Jak z tolerancja wysilku, na
ktore pietro wejdzie bez odpoczynku? Nogi sa bardziej spuchniete nad ranem,
wieczorem, po wysilku?
Zreszta - via internet nikt nie bedzie stawial diagnozy...

pzdr
W.

Czy można "zarazic" się łupieżem?
tik nerwowy