spuchniete oczy

1. Data: 2004-02-22 10:51:18

Temat: spuchniete oczy
Od: "kaska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie moze nie stricte medyczne, ale mysle ze przyczyna
dolegliwosci moze odnajde na gruncie medycyny. Otoż ciagle, nieprzerwanie
niezaleznie od tego czy jestem czy nie wyspana mam straszlwie spuchniete oczy.
Zdaje sobie sprawe ze nie jest to zadna dolegliwosc i jest to bardziej
kosmetyczne utrapienie, ale bardzo uciazliwie dla mnie. Nosze okulary nie wiem
moze w moim krotkowidztwie przyczyna? ale jak to zliwkidowac..wszelkie oklady
rumainkowe, swietlikowe bezskuteczne..czy to jakies zle kkrazenie?
z gory dzieki za pomoc

Kaska

2. Data: 2004-02-22 12:15:36

Temat: Re: spuchniete oczy
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

22 Feb 2004 11:51:18 +0100, na pl.sci.medycyna, kaska napisał(a):

> Zdaje sobie sprawe ze nie jest to zadna dolegliwosc i jest to bardziej
> kosmetyczne utrapienie

Niekoniecznie.
Czasem jest to objaw np. powaznych problemow z nerkami.
Mysle ze warto by bylo jednak wybrac sie do lekarza. zrobic choc ogolne
badania krwi, moczu.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2004-02-22 19:40:07

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie.
> Czasem jest to objaw np. powaznych problemow z nerkami.
> Mysle ze warto by bylo jednak wybrac sie do lekarza. zrobic choc ogolne
> badania krwi, moczu.

dzieki za rade nie omieszkam skorzystac, bo nie ukrywam że przez to spac nie
moge i oczy sa jeszcze bardziej spuchniete;-)))

podzdrawiam serdecznie
kaska

Vitafon - czy ktoś ma instr po polsku?
Suche usta