dzwine kłucie z tyłu głowy

1. Data: 2004-02-21 23:47:57

Temat: dzwine kłucie z tyłu głowy
Od: "bart" <b...@o...plWYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

witam,

może ktoś się z czymś takim spotkał... :(

od kilku dni w tylnej, prawej części głowy odczuwam co jakiś czas lekkie,
chwilowe kłucie... czasem jak nic nie robię, czasem jak przełknę ślinę albo
ruszę głową.

w miejscu kłucia jak pomasuję włosy to odczuwam ciarki (nie wiem jak to
nazwać, ale to takie coś, co się odczuwa przemieszczając ubranie po ciele
podczas choroby - bardzo nieprzyjemne), no i jak masuję to też lekko
odczuwam to miejsce - nic mi tam nie wyskoczyło...

jak za 2-3 dni nie minie to pójdę do lekarza, ale może ktoś z Was wie co to
mogłoby być?

pozdrawiam
Bartek

2. Data: 2004-02-24 18:42:22

Temat: Re: dzwine kłucie z tyłu głowy
Od: "bart" <b...@o...plWYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

"bart" <b...@o...plWYTNIJTO> wrote in message
> [...]
> odczuwam to miejsce - nic mi tam nie wyskoczyło...
>
> jak za 2-3 dni nie minie to pójdę do lekarza, ale może ktoś z Was wie co

okazało się, że to zapalenie nerwu :P przepisano mi tabletki i kazano nosić
czapke :)

głupi jaś
hormony a solarium
Izotonik