hormony a solarium

1. Data: 2004-02-21 21:27:53

Temat: hormony a solarium
Od: "Magda" <o...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jeśli biorę tabletki antykoncepcyjne Cilest jest przeciwwskazanie do
wizyty w solarium? Nie chodzi mi o regularne seanse, ale tak ok.2, żeby
nabrać koloru i w najbliższym pół roku nie mam zamiaru tego powtarzać.
Dziękuję za odpowiedź
Magda

2. Data: 2004-02-21 21:33:34

Temat: Re: hormony a solarium
Od: "involve" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletek antykoncepcyjnych nie rekomenduje, ale to nie tylko ze względu
problemu o którym wspomniałaś - w ameryce zostały skumulowane dane
statystyczne dotyczące mianowicie problemu macierzyństwa. Dokładniej
(abstrachując), stwierdzono iż te wykfalikowane rzekomo medykamenty, są
bardzo szkodliwe! Problem bezpłodności to nie żart, w Ameryce rodzi się dużo
bezpłodnych chłopców (na miarę epidemi) - w 90% przypadków stwierdzono że to
objaw stosowania tabletek antykoncepcyjnych!

3. Data: 2004-02-21 21:33:52

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

łączenie pigułek (estrogenów) z opalaniem (czyli nie tylko solarium) daje
zwiększone ryzyko przebarwień

4. Data: 2004-02-22 17:01:48

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> łączenie pigułek (estrogenów) z opalaniem (czyli nie tylko solarium) daje
> zwiększone ryzyko przebarwień

to prawda ale to zalezy od skory. Ja opalam sie ze 2x w miesiacu (a biore
pigulki) i wszystko jest ok.

5. Data: 2004-02-22 19:49:26

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to prawda ale to zalezy od skory. Ja opalam sie ze 2x w miesiacu (a biore
> pigulki) i wszystko jest ok.

to raczej zależy od szczęścia. na wielu forach dot. urody mozna sie spotkać
z postami typu "opalam się na pigułkach od lat i nigdy nie było problemu aż
tu z nienacka coś się pojawiło, jak usunąć te plamy" :(

6. Data: 2004-02-24 00:20:19

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bezpłodnych chłopców (na miarę epidemi) - w 90% przypadków
stwierdzono że to
> objaw stosowania tabletek antykoncepcyjnych!

a moze podasz jakies zrodlo tych kretynskich rewelacji?
czy ich adres pochodzenia to Twoj palec od nogi?
czy tez moze wyssane zostaly z innego miejsca??

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2004-02-25 20:19:17

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "involve" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> bezpłodnych chłopców (na miarę epidemi) - w 90% przypadków
stwierdzono że to
> objaw stosowania tabletek antykoncepcyjnych!

I jak Panie involve?
dowiemy sie moze wreszcie skad Pan posiadles te bardzo interesujace
dane na temat wybitnej szkodliwosci tabletek antykoncepcyjnych na
przyszly rozwoj plodu?
Bo ja twierdze zes je zmyslil...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2004-03-01 10:13:31

Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowiemy sie moze wreszcie skad Pan posiadles te bardzo interesujace
> dane na temat wybitnej szkodliwosci tabletek antykoncepcyjnych na

Oczytaj sie panie wielki zacny karasomowco na gogelkach. Sporo jest danych
statystycznych, glownie sa to amerykanskie zrodla panow z university of
medical sciences.

pozdr.

9. Data: 2004-03-01 13:31:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
danych
> statystycznych, glownie sa to amerykanskie zrodla panow z university

a moze poza nic nie znaczacymi ogolnikami podasz choc jeden konkretny
link z tej calej "sporej" ilosci, ktora znalazles?
i ktory dokladnie "University of Medical Science" masz na mysli?
podziel sie wiedza... nie ukrywaj jej przed maluczkimi...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Izotonik
Leki antyhistaminowe.
Pecherzyk na pępowinie
metody laporoskowe lepsze od tradycyjnych?
oparzenie