srodek do odstaszania psa od kanapy

21. Data: 2013-04-26 01:35:56

Temat: Re: srodek do odstaszania psa od kanapy
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"cef" 5162e0e2$0$1260$6...@n...neostrada.pl

> a gdzie nie :-). Jak gazeta nie będzie go uderzać po pysku, gdy

Był taki dowcip o tresurze kota.

Pierwszy dzień -- kot zesrał się na środku pokoju, więc
wcisnąłem koci pysk w jego gówno i wywaliłem tego kota za okno.
Drugi dzień -- kot znowu zesrał się na środku pokoju, więc
wcisnąłem koci pysk w jego gówno i wywaliłem tego kota za okno.
Trzeci dzień -- kot ponownie zesrał się na środku pokoju, więc
wcisnął swój koci pysk w swoje gówno i wyskoczył za okno. :)

Język adekwatny oczywiście do poziomu tresera. ;)

-=-

Ja tak biłem kota po jego uszach, że kot (uchylając ucho)
w istocie nie był bity, lecz wiedział, że źle czynił...
Do takiego karania ;) można dodawać syczenie i ,,bicie''
po ogonie. Kot bawi się, uchyla ogon czy ucho i uczy się
współpracy. Tak nauczony nie będzie łamał zasad.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'