środek na glony w oczku wodnym

1. Data: 2013-04-20 09:39:54

Temat: środek na glony w oczku wodnym
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję skutecznego środka do zwalczania glonów w oczku wodnym. Po
zimie znowu mi zarasta takimi zielonymi nitkami. Może dodatkowo jakieś
ryby-glonojady? Moje karasie zimę przeżyły w dobrej formie ale glony
zaczęły znowu rosnąć po zimowej przewie. Ryby i inne rośliny maja coraz
mniej miejsca. Pomocy !!!!! Napisałem do akwarystów ale mnie olali. Może
tu sie znajdzie jakaś pomocna dłoń? Oczko wodne to element ogrodu więc,
może są tu fachowcy?
Krasnal
--------------------------------
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2013-04-20 14:15:12

Temat: Re: środek na glony w oczku wodnym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/h811b
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

Cymbidia dwa z Leclerc :-).
biedronka afrykańska
trwa czytanie projektów ustaw o Ogrodach Działkowych
Kwiatki na balkon
Szczepienie.