srodki czyszczace typu zwilz brud i wytrzyj

1. Data: 2003-03-31 12:57:50

Temat: srodki czyszczace typu zwilz brud i wytrzyj
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje srodkow czyszczacych nie wymagajacych szorowania, takich
ktore rozpuszczaja brud a potym sie je tylko zmywa lub zciera. inny
watek naprowadzil mnie na Hagesan blekitny, rewelacyjnie rozpuszcza
kamien.

poszukuje jeszcze:

czegos co rozpuszcza osady wannowe nasycone olejkami kapielowymi
cos na przypalone kuchnie
cos do kibli
cos do glazury i terakoty, rozpuszczajace brud w miejscach laczenia
cos do rozpuszczania ptasich odchodow

chcialbym zeby to wszystko nadawalo sie do stosowania w
pomieszczeniach i nie miala agresywnosci kwasu solnego. cillity,
domestosy itp. reklamowane rewelacje "zmywajace z sila wodospadu" to
nie jest to czego szukam.

bede wdzieczny za swiatle uwagi oraz info gdzie to dostac w warszawie

1. Data: 2003-04-03 17:12:30

Temat: Re: srodki czyszczace typu zwilz brud i wytrzyj
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
ostatnio kupilam plyn firmy FROSCH (taki z zielona zabka) Aktiv Soda.
Przezylam szok bo to chyba ten plyn wykozystuja do krecenia tych reklam co
to cifa i samo schodzi. Przetestowalam go na pierwszy ogien na gorach szfek
w kuchni gdzie zawsze tlusty nalot- popsikalam na powierzchnie i po prostu
starlam sciereczka. Zadnego docierania, szorowania- wszystko szybko i
przyjemnie; Nad kuchenka czesto na kafelkach po smazeniu zostaja takie
kropki gestego tluszczu -CIF na nic a zeszly od razu po tym plynie bez
szorowania. Poszlam za ciosem i umylam po zimie dwa okna (plastik) i to bylo
miodzio. Z tostera tluste badziewie zeszlo jak w reklamie "cudownych ". W
sumie majac radoche z tego plynu zrobilam generalne porzadki w kuchni.
Kupilam juz druga butelke :-))
Tej samej firmy kupilam swego czasu plyn do czyszczenia na bazie octu do
usuwania kamienia. Wczesniej nalot z kabiny mordowalam cilitem. Teraz
spryskuje tym plynem (chodzi o tempo - smierdzi octem) i po 10 min
splukuje - zero kamienia. W mojej lazience nie ma okna a jedyna wada tego
plynu jedt ten silny zapach octu, no ale cos za cos. Zapomnialam, AKTIV SODA
nadaje sie do powierzchnu majacych kontakt z zywnoscia

yewka - Wroclaw

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-04-03 17:41:32

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yewka <y...@o...pl> napisał(a):

> ostatnio kupilam plyn firmy FROSCH (taki z zielona
> zabka) Aktiv Soda.

Mozesz powiedziec w jakich sklepach to cudo sprzedaja i
ile mniej wiecej kosztuje?

Iris

1. Data: 2003-04-03 18:43:32

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Iris" <i...@t...pl> wrote:

>Mozesz powiedziec w jakich sklepach to cudo sprzedaja i
>ile mniej wiecej kosztuje?

obi, leroy

1. Data: 2003-04-04 12:06:23

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski <i...@n...com> wrote:

>obi, leroy

korekta: frosch tylko w obi. natomiast w leroy i (chyba) w obi jest
rewelacyjny srodek do zapryskanych tluszczem kuchni gazowych z serii
StarWax

ci sprzedaja niezle, b. mocne supertanie koncentraty Woigt:
http://www.tedan.pl/

1. Data: 2003-04-04 18:33:54

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz powiedziec w jakich sklepach to cudo sprzedaja i
> ile mniej wiecej kosztuje?
>
> Iris

ja z Wroclawia i kupilam kolo siebie w e`Leclercu, w Tesco nie widzialam.
Generalnie w hipermarketach. Kosztuje ok. 8 zł

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-04-11 09:17:55

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"yewka" <y...@o...pl> wrote:

>Witaj
>ostatnio kupilam plyn firmy FROSCH (taki z zielona zabka) Aktiv Soda.
>Przezylam szok bo to chyba ten plyn wykozystuja do krecenia tych reklam co
>to cifa i samo schodzi......

wczoraj robilem testy na starym tlustym kuchennym brudzie. StarWax
jeszcze bardziej skuteczny

1. Data: 2003-04-11 09:52:48

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

A...@e...pl (Adam Rolbiecki) wrote:

> Jeśli po Froschu "samo schodzi",

na moim brudzie trzeba mu jednak troche pomoc, choc i tak jest duzo
lepszy niz te reklamowane cuda

> to co robi StarWax, że jest jeszcze
>bardziej skuteczny? Sprząta po sobie?

to nie ten przypadek, co proszek ktory w reklamie spiera kazda plame i
po roku jest zastepowany ulepszonym, ktory bardziej spiera :-)

1. Data: 2003-04-11 10:38:07

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

> wczoraj robilem testy na starym tlustym kuchennym brudzie. StarWax
> jeszcze bardziej skuteczny

Jeśli po Froschu "samo schodzi", to co robi StarWax, że jest jeszcze
bardziej skuteczny? Sprząta po sobie?

* * * * *
A.

--