srodki znieczulajace przed zabiegiem

1. Data: 2004-09-17 21:10:38

Temat: srodki znieczulajace przed zabiegiem
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

tydzien temu mialem zabieg polegajacy na wycieciu polipow z nosa
przed zabiegiem zrobiono mi probe - 2 zastrzyli podskorne, obie proby ok
pozniej dostalem kroplowke brrrrr i polowe jakiejs tabletki
nie pamietam dokladnie koloru: brazowego, niebieskiego lub zielonego?
oprocz tego dostalem 2 zastrzyki w przewody nosowe tuz przed zabiegiem
nie pamietam w jaki sposob dostalem sie na sale operacyjna i jak ja
opuscilem, tzn pamietam jak "przez mgle", ze jechalem na wozku
nie wiem, czy to z powodu stresu, czy z powodu tych lekow

jaki srodek zaaplikowano mi w formie kroplowki i co to byla za tabletka?
zaczynala sie od litery r lub d
dlaczego tylko polowke i co robia z druga polowka? ;-)

dzieki

zyga

2. Data: 2004-09-17 21:36:53

Temat: Re: srodki znieczulajace przed zabiegiem
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie dostales niebieska tabletke Dormicum (chemicznie: Midazolam).
To wlasnie przez nia czules sie oglupialy i widziales wszystko "jak przez
mgle". Srodek ten podaje sie w celu uspokojenia pacjenta. Dlaczego polowe?
Bycmoze jestes drobnej postury, a moze lekarz mial inne powody - nie wiem.
Druga polowe powinno sie wyrzucic.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-20 13:02:49

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:
> [...]
> Bycmoze jestes drobnej postury, a moze lekarz mial inne powody - nie wiem.

raczej nie 174/68

zyga

Lamblioza-jaki lek dla dziecka
kaprogest a ciąża