śródmiąższowe zapalenie pęcherza

1. Data: 2006-01-06 16:25:57

Temat: śródmiąższowe zapalenie pęcherza
Od: Barbarella <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam u siebie tę chorobę, niestety nie znalazłam w Warszawie
żadnego urologa, który chce mi zrobić cystoskopię. Mam już dosyć, męczę
się bardzo. Jak czytam o objawach i występowaniu tej choroby - pasuje
bardzo. Mam wrażenie, że urolodzy nie znają się na tej chorobie. Ostatnio
doszłam do wniosku, że poza państwowymi lekarzami muszę znaleźć
jakigokolwiek choćby prywatnego. Zastanawiam się nad Zajdą w conti-medice.
Czy znacie jeszcze jakiś innych urologów, którzy znają się na tej
chorobie? IC (interstitial cystitis).

Znalazłam na yahoo grupę dyskusyjną dot. IC niestety jest nieaktywna. Może
jednak spotkaliście się z forum aktywnym w Polsce?

Z góry dziękuję.

pozdrawiam
bk