stan zapalny mięśni

1. Data: 2003-09-09 12:54:41

Temat: stan zapalny mięśni
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam,

chciałabym się poradzić w sprawie przewlekłego (od kilku mies.) stanu
zapalnego mięśnia około łopatkowego (między kręgosłupem a łopatką). Zaczęło
się od przeciążenia nagłego w lutym br.(walizki , pompki, przeprowadzka
itp) i zrobił mi się stan zapalny mięśnia (spuchł i pojawiła sie kulka mała
wyczuwalna).
Miesiąc temu wreszcie wyleczyłam terapią zimnem (ciepło zaognia). i laserem
i moglam wszystko robić.
Ale znowu w ten weekend podnosiłam chyba nieumiejętnie plecak i znowu
zaczęło się od nowa.
Co można robić w takim przypadku w domu (bo wspomniana rehabilitacja nieco
droga jest),?
gdyż przez te problemy miałam zatrzymane wszelkie aktywności fizyczne a
teraz wreszcie zapisuję się na jogę i nie chce znowu tego zaprzepaścić?
bardzo proszę o rade :-)

Malgorzata