"stara obietnica"

Newsgroups: pl.soc.rodzina
From: Kami <K...@j...net>
Subject: "stara obietnica"
Sender: Kami <K...@j...net>
Date: Thu, 3 Jan 2002 16:27:57 +0100

> From: Iwonka [mailto:b...@i...pl]
> Posted At: Thursday, January 03, 2002 4:14 PM
> Posted To: rodzina
> Conversation: "stara obietnica"
> Subject: Re: "stara obietnica"

> Dokladnie tak. Znam ich oboje "od kolyski" Zreszta to ja ich z soba
> poznalam.

No ale wiesz - jeśli jej się poglądy zmieniły, to nie ma absolutnie
żadnego powodu, żeby udawała, że się nie zmieniły i bawi ją to, co
bawiło kiedyś.

> Agata twierdzi,ze ich zwiazek takze pod wzgledem sexu jest wyjatkowy.
> Np.razem ogladaja filmy erotyczne,czy on sie sam zaspokaja
> (kurcze,to chyba powinnam napisać na inną grupe-sorry :-)

No i czy jest w tym coś złego? Jeśli _obojgu_ im to pasuje? IMHO nic.

> Dlatego pewnie ich podejscie jest inne do tego typu spraw
> niz wiekszosci ludzi ( w tym mnie)

No, ale przecież każdy ma prawo do swoich poglądów, jeśli tylko nie
uderzają one w innych...

> Jednak dziewczyna sie wkopala,rzucila cos i teraz nie wie co
> z tym fantem zrobic...

Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać. Jeśli spełnienie tej obietnicy ją
zrani, to niech jej nie spełnia. Myślę, że nie jest to obietnica rangi
tej ze ślubnego kobierca na przykład, tylko rodzaj żartu. Niech mu powie
(wprost, bo jak rozumiem rozmawiają bez większych oporów również o
swoich potrzebach seksualnych), że nie chce, by on spał z inną kobietą.
Wydaje mi się, że w imię ich wspólnego dobra i miłości, jaką on ją darzy
powinien z tego zrezygnować... Wydaje mi się, że ja bym umiała...

> On nawet zaproponowal,by zrobili trojkacik.

A ona nie ma na to ochoty? Więc niech mu to powie... Niech rozmawiają...
Albo ona go przekona o wyższości seksu we dwójkę nad trójkątem, albo on
ją do wyższości wielokątów nad parą. Trudno, żeby ona się do tego
zmusiła - tego sobie nie wyobrażam po prostu. Pytanie tylko, czy on nie
postrzega podobnie swojego pragnienia seksu we trójkę - jako czegoś,
czego nie jest w stanie sobie odmówić, tak jest to ważne, i rezygnacja
jest dla niego niewyobrażalna...
Chyba po prostu muszą we dwoje ustalić priorytety w związku.

Kami (sama nie wiem...)
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414