stare kaloryfery

21. Data: 2011-03-19 01:23:19

Temat: Re: stare kaloryfery
Od: Brooks <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 9:13 am, Jerzys <j...@g...com> wrote:
> Mam w domu stare kaloryfery, sprzed 30 lat. Chciałem
>   dołożyć do jednego z nich 5 żeberek, i nie mogę
> nigdzie dokupić do nich uszczelek ani łączników.
> Byłbym wdzięczny za informację, gdzie w Tychach,
>   lub pobliżu, można je dokupić. A może pasują do
> nich te nowe?

Castorama oferuje grzejniczki aluminiowe.
Caly osprzet od aluminiowych grzejników nadaje sie do zeliwnych
oferowanych przez firme klimosz.

www.klimosz.pl

Nie pisalbym o tym ale bylem tak bardzo zadowolony z dwóch pierwszych
grzejników, ze wracajac z urlopu przywiozlem jadac z Zakopanego do
Szczecina kolejny trzeci juz grzejnik zeliwny z ich oferty.

Ze wzgledu na problemy z dostepem do kluczy najlepiej zalatwiac tego
typu problemy, jak dokladanie żeberek firmom instalatorskim które
wspólpracuja z hurtowniami sprzetu grzewczego.
A tak na marginesie okazalo sie, ze taki klucz mozna dorobic.
Informacja na "priv"

Brooks