stary parkiet

1. Data: 2001-07-22 11:41:30

Temat: stary parkiet
Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

mam wielka prosbe. poradzcie, co robic z kawalkiem starego nielakierowanego
parkietu debowego. tzn. jak i czym go konserwowac? odpadaja procesy
wysokosmierdzace i czasochlonne (przypuszczam, ze tak wlasnie jest z
lakierowaniem - nie wiem, nigdy tego nie robilam) oraz "tradycyjne" pasty do
podlog (smierdza okrutnie). kupilam Pronto "wysoki polysk", a na nim, jak z
opoznieniem zauwazylam, stoi napisane "nie stosowac do nie zabezpieczonego
drewna". to, jak rozumiem, oznacza, ze jest to srodek do konserwowania
lakieru, a nie podlogi :(

wiec czym chronic te nieszczesne deski?

kasica
--
if there is will, there will be a way.

1. Data: 2001-07-23 21:29:26

Temat: Re: stary parkiet
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opoznieniem zauwazylam, stoi napisane "nie stosowac do nie zabezpieczonego
> drewna". to, jak rozumiem, oznacza, ze jest to srodek do konserwowania

jezeli chcesz aby ten parkiet wygladal ladnie to jednak proponuje ci
cyklinowanie i polakierowanie go lakierem wodnym ktorego zapach jest czuc tylko
przez ok. 5 godzin

1. Data: 2001-08-03 05:17:17

Od: "Marietta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz jestem leniem do 2 zcyklinowalabym i polakierowala, poniewaz
wszystko inne wymaga pasty , froterki lub wlasnych nog do froterowania i
oczywiscie czasu. Na pewno podłoga wywoskowana i wyfroterowana jest sliczna,
ale polakierowana jest wygodna co wolisz?? pozdr. Marieta
Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...

Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-03 10:16:57

Od: "c_apitan" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...
> nielakierowanego
> do

To sa zwykle dywagacje na temat wplywu zorzy polarnej na rozwoj kolarstwa w
Mongolii.
To chyba oczywiste, ze wycyklinowany, pomalowany Caponem i polakierowany
parkiet (3 warstwy) jest duzo mniej pracochlonny od sposobow tradycyjnych.
Po polozeniu 3 warstwy lakieru polysk jest b. ladny. Nie sa az tak b.
smierdzace srodki (np. Domalux schnie ok. 1 godz., utwardza sie ok. 48
godz.) ale skoro wolisz prace "Syzyfa".

Pozdrawiam i milego nacierania !

Okna PCV
jak instalacja miedziana