stawianie baniek?

1. Data: 2004-11-15 14:07:25

Temat: stawianie baniek?
Od: "Małgorzata Gielec" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, lekarz dzis zalecił mojemu dziecku postawienie baniek i mam
problem, nie znam nikogo kto umie to robic, w gabinecie zabiegowym siostry
kazały mi kupić bańki bezogniowe i samemu postawić, czy ktoś cos wie na ten
temat czy rzeczywiscie sama dam sobie rade ile to kosztuje i gdzie sie je
stawia
za wszelka pomoc wielkie dzieki

pozdrawiam
mama dwuletniej Zuzi

2. Data: 2004-11-15 16:53:34

Temat: Re: stawianie baniek?
Od: "Leon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam w domu bańki bezogniowe, które zakupiłam z trzy lata temu i
kosztowały ok. 50 zł. Sama również je stawiłam, początkowo okrutnie się
bałam ale na szczęście w ulotce jest wszystko dokładnie wyjaśnione.Głowa do
góry na pewno będzie dobrze, z resztą czego nie zrobi sie dla dziecka!

3. Data: 2004-11-15 17:49:16

Od: "Monika" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bańki szklane bezogniowe są dostnępne w aptece, jest w nich
instrukcja.Bardzo proste i wygodne ja też stawiałam wielokrotnie dziecku.
Pozdrawiam.

4. Data: 2004-11-16 10:22:24

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja stawiałam te ogniowe...babcia mni nauczyła:).Komus postawić?
:)
Avf

5. Data: 2004-11-17 23:29:24

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

My też leczymy się ogniowymi. Mogę postawić...

Adaś

cukrzycy i czekolada
powiększony migdałek
Oczy a basen