stepper

1. Data: 2004-08-04 14:11:15

Temat: Re: stepper
Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AleX wrote:

> Witam wszystkich!
> Mam małe pytanko, a mianowicie, chciałabym sobie kupić stepper, a
> że jest tego od groma w sklapach, czy mógby mi ktoś podpowiedzieć
> czym mam się kierować.
> Jakieś dodatkowe informację na ten temat mile widziane.

Osobiscie nie polecam - jest to duze obciazenie dla kolan.
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

2. Data: 2004-08-04 14:16:36

Temat: stepper
Od: "AleX" <o...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
[...]
Dzięki z góry.
Pozdrawiam :-)

3. Data: 2004-08-04 15:49:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

AleX w wiadomości news:ceqqma$sc0$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> kierować.
> Jakieś dodatkowe informację na ten temat mile widziane.

Ze wzgledu na male mieszkanie wybralismy stepper bez kolumny w wersji
budzetowej, za sto paredziesiat zlotych. Ma silowniki, nie ma linki z
krazkiem, ktora podobno lubi spadac. Zlicza kalorie (nie wiem czy
poprawnie), ilosc stepow i czas cwiczenia. Chwila treningu i brak kolumny
zupelnie nie przeszkadza, a stepper mozna swobodnie zmiescic w szafie czy
pod lozkiem. Jak na razie nie narzekam. Ide postepowac :)

--
Wiedza świata cywilizowanego na temat żywienia prowadzi do powstawania chorób. Wiedza
optymalnych na ten temat prowadzi do zdrowia. - Leszek Serdyński

4. Data: 2004-08-10 23:41:13

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:cer0hk$ani$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
czy
> pod lozkiem. Jak na razie nie narzekam. Ide postepowac :)

Taaa... ze stepperem jest jak z samochodem, człowiek cieszy się przy
jego zakupie, i drugi raz - gdy go sprzedaje :)

Ktoś tu już napisał, że przeciąża jedynie kolana. Kupując go, swego
czasu, miałam nadzieję, że pomoże mi zgubić zbędne kilogramy... ;)
Nie pomógł, ale zadziałał jak w tym dowcipie o różnicy w kupowaniu
śledzi z głowami i bez głów... :P

Krystyna

P.S. I Ty Brutusie też się odchudzasz??? ;)
Wiem, wiem, chcesz nabrać masy, ale gdzie? W udach?

5. Data: 2004-08-11 07:22:39

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cfbmee$ekk$1@news.onet.pl...

> Taaa... ze stepperem jest jak z samochodem, człowiek cieszy się przy
> jego zakupie, i drugi raz - gdy go sprzedaje :)

?????????????

> Ktoś tu już napisał, że przeciąża jedynie kolana.

ktoś napisał bzdure nikt go nie poprawił ty ta bzdure powtórzyłaś i mamy
nowa prawde objawiona
akurat steper w przeciwieństwie do biegania i chodzenia po schodach nie
obciaża nadmiernie stawów.dlatego mogą go uzywać osoby z nadwagą nawet
znaczną.
mówie o sprawnych steperach a nie" z bijacymi" siłownikami które powoduja
mikrourazy z stawie kolanowym nawet przy krótkim czasie uzytkowania

6. Data: 2004-08-11 09:59:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfch8m$7uf$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cfbmee$ekk$1@news.onet.pl...

> ?????????????

Co się dziwisz? Tak było onegdaj w moim przypadku :)

> [...]
nie
> obciaża nadmiernie stawów.dlatego mogą go uzywać osoby z nadwagą

Bo TY tak mówisz?
A czym się różni praca stawów (i których) - podczas stepperowania i
podczas chodzenia po schodach?

> mówie o sprawnych steperach a nie" z bijacymi" siłownikami które
powoduja
> mikrourazy z stawie kolanowym nawet przy krótkim czasie uzytkowania

Mikrourazy nie biorą się z wadliwej pracy steppera, ale z nadmiernie
przeciążoych i niedożywionych tkanek stawów. Lepsze jest więc
uprawianie sportu aktywizującego wszystkie mięśnie i stawy, np. tenis,
pływanie,
gra w piłkę, taniec, aerobic itp.

Krystyna

7. Data: 2004-08-11 10:49:59

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> [...]
> mówie o sprawnych steperach a nie" z bijacymi" siłownikami które
> powoduja mikrourazy z stawie kolanowym nawet przy krótkim czasie

To ciekawe dlaczego po urazie kolana w trakcie rehabilitacji nie
zalecano mi steppera? Wchodzac na stepper (jakikolwiek) do tej
pory czuje obciazenie w kolanie. Stepper jest 'zamiennikiem'
schodow, a chodzac po schodach tylko sobie doprawilam kolano,
czego efektem byla operacja. Wiec nie sadze, zeby moja opinia byla
bzdurna.

8. Data: 2004-08-11 11:15:27

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
e.net...

> To ciekawe dlaczego po urazie kolana w trakcie rehabilitacji nie
> zalecano mi steppera?

bo stepper to nie jest przyrząd/urządzenie rehabilitacyjne.i nie jest
zalecane przy kontuzjach kolan. tak jak nie jest zalecane bieganie i
chodzenie po schodach w takich przypadkach

> [...]
> schodow, a chodzac po schodach tylko sobie doprawilam kolano,
> czego efektem byla operacja. Wiec nie sadze, zeby moja opinia byla

wydawało mi sie że byla moja wypowiedz kierowana do osoby zdrowej a nie z
kontuzja kolana

9. Data: 2004-08-11 11:27:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cfcqm1$ho9$1@news.onet.pl...

> przy

> Co się dziwisz? Tak było onegdaj w moim przypadku :)

ale to są twoje subiektywne odczucia .zapomniałaś dodać ;)

> mamy
> nie
> nawet
>
> Bo TY tak mówisz?

bo tak jest :)

> A czym się różni praca stawów (i których) - podczas stepperowania i
> podczas chodzenia po schodach?

praca stawów nie rózni sie niczym.różnica polega tylko na tym ,ze podczas
biegania lub wchodzenia po schodach nastepuje moment zetknięcia stopy z
podłozem.własnie w tym momencie nastepuja duze przeciazenia stawów które
prowadza do mikrourazów.podczas treningu wykonujesz kilka tysięcy uderzeń
obciążoną stopa o podłoze

> [...]
> przeciążoych i niedożywionych tkanek stawów. Lepsze jest więc
> uprawianie sportu aktywizującego wszystkie mięśnie i stawy, np. tenis,

szczególnie tenis aktywuje równomiernie prace obu rak a gra w piłke nozna
powoduje równomierny rozwój mięsni nog i rąk

o sporcie to wiesz tyle co o zdrowej diecie :)))))))))))

10. Data: 2004-08-11 13:33:36

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfcvjc$jme$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cfcqm1$ho9$1@news.onet.pl...

> ale to są twoje subiektywne odczucia .zapomniałaś dodać ;)

A ty dodajesz "IMO" przy swoich tekstach?

schodach nie obciaża nadmiernie stawów.dlatego mogą go uzywać osoby z
nadwagą nawet znaczną.

> bo tak jest :)

Ja cię rozumiem. Masz stepper w domu i trudno ci nie bronić wcześniej
powziętej decyzji o jego zakupie... ;)
I może jeszcze powiesz, że codziennie go depczesz? I że tak już
będziesz go deptał do końca życia? ;)

> [...]
z podłozem.własnie w tym momencie nastepuja duze przeciazenia stawów
które prowadza do mikrourazów.podczas treningu wykonujesz kilka tysięcy

No i? Jakoś nie wyjaśniłeś różnicy. Może nie umiesz wyjaśnić? ;)
Najlepiej na tej grupie wychodzi ci pisanie w odpowiedzi skrótu: ROTFL,
bijesz rekordy, sprawdź w google ;)

> [...]
nozna powoduje równomierny rozwój mięsni nog i rąk
> o sporcie to wiesz tyle co o zdrowej diecie :)))))))))))

1. Chyba tylko z uprzejmości nie dodałeś swojego ulubionego ROTFL ;)
2. Piszesz jak zwykle NIEUZASADNIONE niczym zdanie o mnie. Czy ty nie
umiesz dyskutować na TEMAT?
3. Chcesz, znawco sportów, powiedzieć, że stepper angażuje więcej
stawów i mięśni, niż np. w/w sporty?

A co myślą o tym inni grupowicze?

Krystyna

kombucza
HYDROKOLONOTERAPIA
Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej
Musli:Vitalis bakaliowe
[MM]Nad Wisłą czy Szybko i Szczupło?