Chemioterapia

1. Data: 2004-08-04 14:21:25

Temat: Chemioterapia
Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze ludziska od 5-23% osób umierającyh po operacji na usunięcie nowotworu
umiera z głodu. Podczas chemioterapi organizm bardzo zle działa na pokarm .
Mam do was pytanie czy jest jakaś skuteczna dieta umożliwiająca pszeżycie i
niepowodująca komplikacji .
Z góry dziękuje za pomoc .

Rafał

2. Data: 2004-08-04 19:16:21

Temat: Re: Chemioterapia
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
.
> Mam do was pytanie czy jest jakaś skuteczna dieta umożliwiająca pszeżycie

z tym pytaniem to chyba powinieneś zwrócić się do lekarza bo po
zastosowaniu sie do rad jakie możesz otrzymac tu na grupie możesz
"niepszeżyć"

3. Data: 2004-08-05 06:41:39

Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak tylkolekaże niczego niepowiedzieli że mogą być jakieś problemy nic
dosłownie więc gdzie mam szukać pomocy ?

4. Data: 2004-08-05 06:58:54

Od: "Trapez" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam do was pytanie czy jest jakaś skuteczna dieta umożliwiająca pszeżycie i

Organizm ogólnie źle działa po chemioterapii i jedynie przeżywają ci, którzy są
na tyle silni aby to przeżyć. Kiedyś puszczano krew, a teraz używa się
bardziej "nowoczesnych" metod, myśląc, że jak się wleje w człowieka toksyczną
substancję, to mu się pomoże. Z tego co wiem, to skutecznymi sposobami walki z
rakiem są oczyszczanie organizmu oraz dostarczanie dużej ilości głównie
witaminy C. Na zachodzie w lepszych klinikach już się od chemioterapii
odchodzi, ale przemysł farmaceutyczny walczy gdyż jest to duży rynek, o który
warto się bić. Między innymi z tego powodu próbowano jakiś czas temu ograniczyć
stosowanie witaminy C dodawanej do żywności, gdyż może być podstawą tańszych i
nie szkodzących terapii. Polecam artykuł, który także był w polskim wydaniu
Nexusa:
http://www.nexusmagazine.com/articles/doctoring1.htm
http://www.nexusmagazine.com/articles/doctoring2.htm

Trapez

5. Data: 2004-08-05 09:57:45

Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tańszych i
> nie szkodzących terapii. Polecam artykuł, który także był w polskim

dzięki ale juz jest w trakcie wymiotuje jak kot dzięki za arykuły nara

6. Data: 2004-08-05 13:33:31

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 <t...@n...pl> napisał(a):

> dzięki ale juz jest w trakcie wymiotuje jak kot dzięki za arykuły nara

Skoro jestes juz w trakcie terapii to nie nalezy stosowac zadnych
radykalnych zmian. Mozna bowiem w tej chwili np. oslabic dzialanie
chemioterapii. Nie stosuj przypadkiem Zadnych preparatow witaminowych.
Stosowane bowiem w tej terapii leki sa opracowane dla osob odzywiajacych
sie przecietnie.
Wymiotujesz bo organizm w ten sposob pozbywa sie nadmiaru toksyn.
Pij w tej chwili sporo plynow, ale bron BOZE SLODKICH !!!
Osobiscie znam osoby ktore przed przyjeciem chemioterapii zastosowaly
najpierw przez okres kilku miesiecy terapie Gersona.
Potem przyjely chemioterapie i nadalal w jej trakcje stosowaly ta terapie
ale w nieco skorygowanej formie.
Po chemioterapii takze stosowaly przez okres roku ta terapie.
Wyniki byly REWELACYJNE.
Nie bylo ZADNYCH wymiotow i samopoczucie podczas chemioterapii takze bylo
bardzo dobre. Regeneracja oragnizmu fantastyczna !
Lekarze nawet obnizyli ilosc obowiazujacych cylki i zrezygnowali z
radioterapii. Konkretnie mialo to miejsce w przypadku zaawansowanej limfomy
IV stadium (terminal). Prognoza przed chemioterapia brzmiala: miesiac
zycia:-((

Tutaj znalazlam w sieci polskiej informacje ogolna o tej terapii:

http://przegladdiet.w.interia.pl/diety3.html

Tutaj masz jaka ogolna informacje o zalecanej przez lekarzy diecie:

http://www.resmedica.pl/zdart40014.html

A tutaj znalazlam witryne lekarza ktory tez ta terapia sie interesuje.
Po przejrzeniu witryny lek.med. Mariusza Gawlika, zorientowalam sie ze on
w swojej praktyce medycznej stosuje m.innymi terapie Gersona.
Jednak dla pewnosci lepiej z nim ie skontaktowac osobiscie.

http://www.dieta.info.pl/leczenie_raka_dieta1.htm

Nie znam jednak tego lekarza, wiec nie wiem czy mozna mu calkowicie zaufac.
Musisz sie sam dowiedziec.
Poszukaj moze rowniez sam, byc moze jeszcze jest jakis inny LEKARZ
(koniecznie lekarz a nie szarlatan !!) w Polsce ktory ta terapia sie zajmuje
i ma jakies doswiadczenie w leczeniu nowotworow metodami wspomagajacymi (!!)
terapie konwencjonalna.

Pozdrawiam. Badz dobrej mysli ale koniecznie podejmij jakies dzialania
dodatkowe poza chemioterapia !!!
Czy mozesz napisac o jaki typ nowotworu chodzi? To byc moze bede mogla ci
jeszce cos doradzic.

pozd. annaklay

7. Data: 2004-08-06 06:59:52

Od: "Profil1" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dodatkowe poza chemioterapia !!!
> Czy mozesz napisac o jaki typ nowotworu chodzi? To byc moze bede mogla ci

http://www.gazeta.pl/usenet/

Wielkie dzięki

To nie dla mnie ale dla znajomej dziewczyny, nowotwór był złośliwy ale
zwapniony czy coś takiego. radioterapie ma juz zapisaną na 29 .08 prawiw 6
tygodni leczenia wielkie dzięki za poświęcenie czasu naprawde jestem
wdzięczny .

--
Profil1 <t...@n...pl>

stepper
kombucza
HYDROKOLONOTERAPIA
Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej
Musli:Vitalis bakaliowe