sterowanie pieca C.O.

1. Data: 2003-09-25 06:17:43

Temat: sterowanie pieca C.O.
Od: "Gracjan" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem tu pierwszy raz i po szybkim zorientowaniu sie w tematyce grupy
doszedłem do wniosku, że moje zapytanie prawdopodobnie spotka się z jakimś
odzewem ;). Mam taką nadzieje :)) A wiec, posiadam dość starej konstrukcji
piec C.O.. bez żadnych bajerów (dysponuje tylko termometrem wody w płaszczu
pieca). Chciałbym do niego kupic(bądź zrobić) regulator ciagu, czyli coś co
przymykałoby popielnik w zależności od temeratury wody w płaszczu pieca.
Swego czasu natknąłem sie na stronę gdzie autor reklamował tego typu
urzadzenie. Jednak po wczorajszych i dzisiejszych poszukiwaniach w necie
zaczynam tracić nadzieję, ze coś takiego można gdziekolwiek kupic. Jeśli
macie jakieś namiary na strone z takimi urzadzeniami lub na jakies sklepy
bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Gracjan

P.S. Jestem z trójmiasta.

1. Data: 2003-09-25 07:43:35

Temat: Re: sterowanie pieca C.O.
Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem gdzie to można kupić
ale można odwiedzić parę starych jeszcze kotłowni w różnych firmach czy
instytucjach (im biedniejsza to lepsze szanse) i tam stosowano takie
urządzenia
może są zaraz po modernizacji lub będą ją mieli i można się dogadać

1. Data: 2003-09-25 08:54:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gracjan <g...@i...pl> wrote:
> pieca). Chcia?bym do niego kupic(b?d? zrobi?) regulator ciagu, czyli co? co
> przymyka?oby popielnik w zale?no?ci od temeratury wody w p?aszczu pieca.
> Swego czasu natkn??em sie na stron? gdzie autor reklamowa? tego typu
> urzadzenie. Jednak po wczorajszych i dzisiejszych poszukiwaniach w necie
> zaczynam traci? nadziej?, ze co? takiego mo?na gdziekolwiek kupic. Je?li
> macie jakie? namiary na strone z takimi urzadzeniami lub na jakies sklepy
> bardzo prosze o pomoc.

Rozumiem ze brakowalo Ci nazwy tego ustrojstwa?
No to masz: "Miarkownik ciągu".
Wyglada to np. tak:
http://www.kotlan.com.pl/oferta/miarkownik.html

--