stevia do kupienia...

1. Data: 2012-05-13 19:28:36

Temat: stevia do kupienia...
Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla zainteresowanych, tak, jak w zeszłym roku, do nabycia w hipermarkecie
Auchan, na stoisku z ziołami, sadzonki Stevii, pod nazwą "słodkie zioło"
:-)))
cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

pozdrawiam
s_13

2. Data: 2012-05-14 12:57:41

Temat: Re: stevia do kupienia...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 May 2012 21:28:36 +0200, s_13 napisał(a):

> [...]
> :-)))
> cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

Hoodii szukam ;-P

3. Data: 2012-05-14 13:38:27

Od: "Majka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Hoodii szukam ;-P

A ja kavy.

Majka

4. Data: 2012-06-09 22:47:46

Od: " Jaccuzzi" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> :-)))
> cena 4,99 za 20 cm krzaczek... taniej niż na allegro...

Ja skontaktowałam się z Auchan (najpierw mailowo a pózniej Pani podala mi
numer do odpowiedniego dzialu) i zamówiono roślinki :) Ciezko je dostać bo
jest male zainteresowanie i nie oplaca się ich im sprzedawać

5. Data: 2012-09-22 09:18:46

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do nowego sklepu internetowego
www.sostevia.pl
W ofercie znajdą Państwo naturalny, bezkaloryczny słodzik z rośliny stevia rebaudiana
dostępny w postaci pudru, tabletek i saszetek.
gorąco zachęcamy do zakupów

Rodzynek Koryncki i dereń
Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Osy