stół konserwacja

1. Data: 2003-03-19 09:24:47

Temat: stół konserwacja
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nowiutki stół sosnowy malowany bejcą spirytusową.
Primo: czy dobry wybór na stół do kuchni?
Drugie primo: czym zabezpieczać przed plamami z płynów (dzieci!)
Trzecie primo: jak się go konserwuje
Czwarte primo: co jeszcze powinienem wiedzieć o takim stole?

Oczywiście mogę spytać "fachowców" w sklepie, ale bardziej wierzę
informacjom
uzyskanym na niusach (szczerze!).

--
Marcin
GG 13349, m...@t...pl

1. Data: 2003-03-19 09:50:54

Temat: Re: stół konserwacja
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mk" pyta:
> Mam nowiutki stół sosnowy malowany bejcą spirytusową.
> Primo: czy dobry wybór na stół do kuchni?

Też muszę kupić stół do kuchni. Byłem w Kalwarii Zebrzydowskiej i szukałem
właśnie takiego stołu. Rozmawiałem z paroma producentami ale wszyscy chcą z
płyt jakichś robić. Jeden powiedział, że taki stół może się rozeschnąć i po
prostu pęknąć!!

Znalazłem producenta, który za stół sosnowy (180x100x4) chce 800 PLN (kolor
bejcy do wyboru)
Ten na pytanie o możliwość pęknięcia stwierdził, że jeszcze się z czymś
takim nie spotkał. I bądź tu człowieku mądry.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-03-19 09:52:28

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

mk napisał(a):

> [...]
> Czwarte primo: co jeszcze powinienem wiedzieć o takim stole?
>
> Oczywiście mogę spytać "fachowców" w sklepie, ale bardziej wierzę

No, jak tak to ja proponuję pomalować stół żabim skrzekiem, koniecznie
zebranym o północy, podczas pierwszej pełni po wstąpieniu Słońca w znak
Barana.

--
Piotr ;) Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-03-19 10:08:06

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Jankisz" smaruje:

> No, jak tak to ja proponuję pomalować stół żabim skrzekiem,

Coś Ci się pomyliło. Żabi skrzek lepiej niż do malowania stołów, nadaje się
do smarowania łańcuchów rowerowych i uszczelniania przebitych opon :-))

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-03-19 11:00:05

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chopek napisał(a):

> "Piotr Jankisz" smaruje:

> Coś Ci się pomyliło. Żabi skrzek lepiej niż do malowania stołów, nadaje się
> do smarowania łańcuchów rowerowych i uszczelniania przebitych opon :-))

No kurza twarz, nie wiedziałem. Ale skoro w usenecie napisali to trzeba
wierzyć :)))

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

lodówka Indesit
pralka Candy...czy jest dobra?
Prosze o adresy internetowych sklepow agd
ogrzej dom za 150 zl/miesiac
tynk strukturalny w przedpokoju