stolarz/Warszawa

1. Data: 2003-12-04 21:13:07

Temat: stolarz/Warszawa
Od: "Ro" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaraz po nowym roku bede potrzebowala stolarza do zabudowania dwóch scianek
polkami i do zrobienia parapetu. Nie interesuja mnie zadne sklejki ale
drzewo. Ile to moze kosztowac? I czy ktos zna jakiegos dobrego fachowca?
Agnieszka

1. Data: 2003-12-05 16:48:44

Temat: Re: stolarz/Warszawa
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ro wrote:

> [...]
> scianek polkami i do zrobienia parapetu. Nie interesuja mnie zadne sklejki
> ale drzewo. Ile to moze kosztowac? I czy ktos zna jakiegos dobrego
ja znam dobrego fachowca... ale jest strasznie drogi i ma dlugie terminy.

Izza

1. Data: 2003-12-07 20:59:36

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze myslac to by przydala sie grupa dyskusyjna "stolarstwo"
maciej

> Witaj.Jestem stolarzem.Chiałbym ci zwrócic uwage na następujące rzeczy;

Nowa pralka Whilrpool i bzyczenie
Zabudowa z suwanymi drzwiami - Slask+Zaglebie
TBS-Gliwice
Plamy po wosku na poliestrze
WAWA-oddam Murator, Dobre Wnetrze itp