strajk oszczegavvczy

1. Data: 2008-11-17 16:57:24

Temat: strajk oszczegavvczy
Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

W odwecie za ciągle donosy do arbuza i w

rezultacie blokowanie moich kąt na serwerach

news, przytrzymam dziś matule adminow z pna na

pigalaku o godzinę dłużej :D, a matóle mkarwana

na okręta do rana i obsłurzy dodatkovvo ałtobus z

chandlaży skur z Kazakhstanó :)
--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI :

NADMOCOSILNY WYKURWISTAN APEDECJI

alt.pl.dupa

WEJDŹ, PRZECZYTAJ, WYPIERDALAJ!

BOELS .E. BUBB

! ÓÓÓ !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

2. Data: 2008-11-17 17:06:56

Temat: Re: strajk oszczegavvczy
Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! pisze:
> [...]
>
> news, przytrzymam dziś matule adminow z pna na
>
> pigalaku o godzinę dłużej :D, a matóle mkarwana
>
> na okręta do rana i obsłurzy dodatkovvo ałtobus z

witam kierownika, już wioze chłopaków, 2 dni kirzą, kupują na cepeenach
świerszczyki i widac że nieźle najarani.
prosili mnie że jeszcze nie sprzedali skur wienc kasy nie mają i chcą
tylko najtańsze dziwki, wienc nieh pan kierowniku umyje karszerem matki
makurwana i adminów z pna, bo chyba taniej nie znajdą.

PS. niech pan miętowego ludwika nie żałuje, a nawet kapke lizolu!

3. Data: 2008-11-17 17:10:14

Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV ! pisze:
> [...]
>
> news, przytrzymam dziś matule adminow z pna na
>
> pigalaku o godzinę dłużej :D, a matóle mkarwana
>
> na okręta do rana i obsłurzy dodatkovvo ałtobus z

a jeszcze kierowniku mam prosbe.
Za fatyge niech mi pan matule adasia odłoży, tylko prosze ją przeszukać
bo jej kiedyś gówniarz myszoskoczki za potszewke pofkładał

4. Data: 2008-11-17 17:37:04

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR pisze:

> [...]
> tylko najtańsze dziwki, wienc nieh pan kierowniku umyje karszerem matki
> makurwana i adminów z pna, bo chyba taniej nie znajdą.

nienie, najtansze kórvviszczały pimp wam da
bez watpienia sa nimi matule adminów z pna

> PS. niech pan miętowego ludwika nie żałuje, a nawet kapke lizolu!
dolevvam zazvvyczaj nieco elektrolitó do akómólatora wraz z płynem
chamólcovvym

5. Data: 2008-11-17 17:37:43

Od: "! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !" <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR pisze:

> a jeszcze kierowniku mam prosbe.
> Za fatyge niech mi pan matule adasia odłoży, tylko prosze ją przeszukać
> bo jej kiedyś gówniarz myszoskoczki za potszewke pofkładał
ok, Myszoskocka jusz naliscie

6. Data: 2008-11-17 18:31:01

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !"" <h...@s...orG> napisał w
wiadomości news:HZhUk.4272$ya5.1845@newsfe19.iad...
"""""""
Ze jak? DEBILSON?

7. Data: 2008-11-17 18:38:36

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! ĐËVILSÖN ! ŐŐŐ ! VV.VV !"" <h...@s...orG> napisał w
wiadomości news:mPiUk.2175$jV1.1724@newsfe13.iad...
> idź do weteryniaża od oczu jak niew ómisz czytać, ale ci powieksze:

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
jak mniemam DEBILSON to OSIEŁ- potrzebuje weterynirza

8. Data: 2008-11-17 18:43:43

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR"

> nie, to nie tata, poszókaj w bónkrze koło głównego PKP
{{{{{{{{{
Na głównym PKP? to co mamusia na kolejarza dała.

9. Data: 2008-11-17 18:46:39

Od: Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR <kómandós@stróng.zielóny> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> Na głównym PKP? to co mamusia na kolejarza dała.

ja nie wiem na co twoja mama dała, ale wiem komu dała i napewno
wszystkim 3 zmianom kolejarzom wraz z sokistami

10. Data: 2008-11-17 18:53:01

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kierowca autobusu KAZACH-WAFKA TOUR" <kómandós@stróng.zielóny>
napisał w wiadomości news:cViUk.28279$Oq2.834@newsfe08.iad...

> tfój tata jósz nie potszebóje, na leczenie za późno, ale mamósia nóg nie
> myła i jej gerber paznokcie fpierdolił. Zabierz ją szybko do veta bo na
> pienty pójdzie i bendziesz spondylósa na wózku pchał
++++++++
Niuniek na głównym cię dymają?

ZYWY STAD NIE WYJDZIE NIKT...
kuchenka gazowa czy elektryczna?