straty ciepła

1. Data: 2002-06-28 12:23:25

Temat: straty ciepła
Od: "koparka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co lepiej zrobić: docieplić jedną ścianę domu, (pokój w którym przebywam)
czy też wymienić dwa okna (w innej części budynku). Pytanie moze dziwne,
mieszkam sam w domu, a zimę przetrwałem pomiędzy 10 a 15 stopni C. Którędy
ucieka najwięcej ciepła (okna, ściany, strop) ?
Czy mozna znależźć stronę która by wyliczała współczynniki przenikalności
ścian (z dociepleniem, lub bez). Kiedyś miałem coś takiego, ale strona chyba
wygasła ?
Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2002-06-29 14:57:12

Temat: Re: straty ciepła
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ścian (z dociepleniem, lub bez). Kiedyś miałem coś takiego, ale strona chyba

ABY PRZELICZYĆ WSPOLCZYNNIK "U" NALEŻY ZASIĘGNĄĆ PO NORMĘ Z FIZYKI
BUDOWLI .NIE PAMIĘTAM JAK SIĘ NAZYWA ALE MOŻNA JA ZNALEŹĆ NA INTERNECIE

panele kronpol żary
- jaka (tania) domieszka do betonu szybkoschnąca?
Scianka - oslona na tarasie - z czego ?
Witam
pcc-1 do skarbowego - czy musze?