Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Aga" <j...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: strawberrynet-procedura zakupu
Date: Fri, 7 Jan 2005 17:06:24 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 15
Message-ID: <crmfig$ifh$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gwtk.resetnet.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1105117584 18929 172.20.26.236 (7 Jan 2005 17:06:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jan 2005 17:06:24 +0000 (UTC)
X-User: jofi2
X-Forwarded-For: 172.20.6.64
X-Remote-IP: gwtk.resetnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:102494
Ukryj nagłówki
Witam wszystkich,
Chciałam zapytać czy któraś z Was miała problemy z zakupami w truskawie?
Ja mam z nimi jakieś dziwne przejścia i już nie wiem co o tym myśleć. Kupiłam
u nich jedna rzecz, zapłaciłam kartą. Dostałam maila z prośbą o CVV2 i adres,
wysłałam i oto wczoraj dostaję kolejnego, mniej więcej treści, że nie mogą
zweryfikować mojego adresu i proszą żebym im wysłała kopię swojej karty. Tego
już nie zrobiłam, i napisałam im, że nie zamierzam posłać im kopii swojej
karty tym bardziej, że w moim banku powiedzieli mi, że na pewno to nie jest
standatowa procedura? Pieniądze z konta zeszły i teraz nie wiem co mam o tym
myśleć? Dane na pewno są tożsame z tymi w banku więc juz zgłupiałam, może
któraś z Was miała podobne przejścia. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Aga
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|