strucla z truskawkami?

1. Data: 2003-06-06 18:42:36

Temat: strucla z truskawkami?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam kawalek od mamy, kupila gdzies. Jest z ciasta drozdzowego, lekko
przypomina gniota niedopieczonego w srodku z powodu mokrosci nadzienia.
Truskawki sa rozbabrane i chyba wymieszane z maka ziemniaczana, zeby za
mocno nie wsiakaly w ciasto. Ma grubachna kruszonke u gory i jest pyszna.
Czy ktos takie cos robil moze w domu? Jak wychodzilo?
pozdrawiam wkn

1. Data: 2003-06-09 08:31:34

Temat: Re: strucla z truskawkami?
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mocno nie wsiakaly w ciasto. Ma grubachna kruszonke u gory i jest pyszna.
> Czy ktos takie cos robil moze w domu? Jak wychodzilo?

Moja babcia robila drozdzowe z truskawkami, truskawy na wierzchu pod
kruszonka. Bardzo dobre zawsze wychodzilo, nie za suche, nie za mokre. Ale
mokre troche musi byc, bo to w koncu truskawki. A mokrym ciastom wszelkiem
masci mowie stanowcze TAK :) A, juz wiem, truskawki lekko obtaczala w mace.
Tak mi sie przynajmniej wydaje.
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 09:38:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mokre troche musi byc, bo to w koncu truskawki. A mokrym ciastom wszelkiem
> masci mowie stanowcze TAK :) A, juz wiem, truskawki lekko obtaczala w

zwykle drozdzowe z truskawkami to ja umiem :) Takie wpadywujace ;-P
Ale to byl zawijaniec z masa w srodku, smak zypelnie inny.

wkn

1. Data: 2003-06-09 12:11:48

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwykle drozdzowe z truskawkami to ja umiem :) Takie wpadywujace ;-P
> Ale to byl zawijaniec z masa w srodku, smak zypelnie inny.

Aaaaa, to ja nie doczytawszy. :) To juz insza inszosc :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

Kurczak pieczony marynowany w cytrynie (P)
Warzywa dla leniwych (P).
Krupniok Slaski Bialy jak to sie je??
Cos dobrego z jarzyn
fasolka a la...ja? [P]