strzelająca lodówka Whirlpool ARC 5753

1. Data: 2006-05-21 19:53:29

Temat: strzelająca lodówka Whirlpool ARC 5753
Od: "yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Juz sama nie wiem czy tak ma byc czy co. Po półrocznym używaniu tej lodówki
zaczęła "strzelać". Jakby pękający lód i to bardzo głośno. czy ktos spotkał
się z taka "wadą" ?
yari

2. Data: 2006-05-21 20:21:13

Temat: Re: strzelająca lodówka Whirlpool ARC 5753
Od: "gREG" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Juz sama nie wiem czy tak ma byc czy co. Po półrocznym używaniu tej
> lodówki zaczęła "strzelać". Jakby pękający lód i to bardzo głośno. czy
> ktos spotkał się z taka "wadą" ?

sprobj ponownie ja wypoziomowac...
moze przy Whirlpool'u pomoze tak jak przy Aristonie :)
gREG

3. Data: 2006-05-22 04:30:02

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yaris <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> Po półrocznym używaniu tej lodówki zaczęła "strzelać".
Normalne i raczej nic z tym nie zrobisz. Reklamować tego nie da się bo w

4. Data: 2006-05-22 23:08:20

Temat: Re: strzelajaca lodówka Whirlpool ARC 5753
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Siema

Mam podobny klopot. Moj Electrolux tez strzela. Mam dwa agregaty i po
wylaczeniu zamrazalnika, strzela troche ciszej :( Czyli lodowka. Ale co
to moze byc, nie mam pojecia. Moze pomogloby poluzowanie niektorych
srubek. Sprawdze to :) Pozdr.

Jaki materac
Czyszczenie fug
Pytanie do Zayzayera, chociaż nie tylko
Pralka HOOVER zmywarka FAGOR
Co sadziecie o okapie Gorenje DKG 600 M = Maan Lazur