stypendium za wyniki w nauce

1. Data: 2007-01-25 21:54:25

Temat: stypendium za wyniki w nauce
Od: "Maciej" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale mam takie pytanie. Czy po skonczeniu
studiow 3 letnich (licencjackich) studentowi ktory opuszcza szkole
przysluguje stypendium naukowe za 3 rok, czy jako absolwentowi juz nie? Jest
to uczelnia niepanstwowa. Jest na to jakas ustawa albo jakis przepis gdzie
moge o tym przeczytac? Jezeli macie jakies doswiadczenia w tej kwestii to
bardzo prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam
Maciej