subst. immunostymulujace

1. Data: 2001-11-23 12:07:01

Temat: subst. immunostymulujace
Od: "Dune" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam male pytanko:
lekarka mojego dziecka powiedziala, ze nie zgadza sie abym podawala jej Luiv
ac - doustna szczepionka, poniewaz w tym wieku (2 i 1/2) nie powinno sie w t
en sposob podnosic dziecku odpornosci. Jak ona stwierdzila - nie jest do kon
ca znany wplyw substancji immunostymulujacych na tworzenie sie chloniaka.
Czy ktos z Was spotkal sie z takim pogladem i czy tak jest rzeczywiscie.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

2. Data: 2001-12-01 12:44:39

Temat: Re: subst. immunostymulujace
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo madra lekarka.Gratulacje.
jotem

3. Data: 2001-12-03 13:28:48

Od: "Dune" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jotem <j...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...
> Bardzo madra lekarka.Gratulacje.
> jotem

Co poeta ma na mysli ?

Dune

wypalanie laserem?
Depresja zimowa?
Siwienie a komputer
na tej grupie brak nawet zwykłej pielęgniarki...
Dyskopatia