suchy kaszel

1. Data: 2004-07-20 20:28:51

Temat: suchy kaszel
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad tygodnia męczy mnie suchy (ale płytki)kaszel, ataki nasilają się
zwłasza wieczorem i w nocy. Podejrzewam, ze moze to jakies uczulenie
(dodatkowo mam wysypkę na wewnętrzej stronie rąk), ale gardło tez mnie bolało
i miałam wrażenie utraty głosu.
Od kilku tygodni pije napar z bratka i zatstanawiam się czy bratek może miec
cos wspólnego z tym kaszlem. Ma ponoć działanie wyksztuśne.

2. Data: 2004-07-21 13:01:35

Temat: Re: suchy kaszel
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 20:28:51 +0000 (UTC), "skapula"
<s...@g...pl> wrote:

Mozesz miec za sucho w mieszkaniu i czemu pijesz bratki?
Klapuch

3. Data: 2004-07-21 17:05:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l>
napisał w wiadomości news:cepsf0h38s0g0o7rk45at2p4stmu4tf5ef@4ax.com...
> On Tue, 20 Jul 2004 20:28:51 +0000 (UTC), "skapula"
> <s...@g...pl> wrote:
>
> Mozesz miec za sucho w mieszkaniu i czemu pijesz bratki?
> Klapuch

Pewnie na cerę...

Iwona

Dla tych co .......o lekarzach.