suchy kaszel od miesiąca, pulmonolog

1. Data: 2006-11-03 10:45:41

Temat: suchy kaszel od miesiąca, pulmonolog
Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tata od miesiąca choruje i jakoś nie może wyzdrowieć.
Objawy to suchy kaszel, pocenie się przy niewielkim
wysiłku. Temperatura w normie, EKG i RTG płuc też.
Tutaj są wyniki morfologii krwi (kiepska jakość zdjęcia,
ale to najlepsze, co udało mi się uzyskać).

http://piorun.ds.pg.gda.pl/~dorota/wyniki.png

Tata dostał skierowanie do poradni pulmonologicznej
(i z pewnością się tam zgłosi), ja natomiast mam pytanie,
czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami?
Co to może być?

Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

2. Data: 2006-11-03 10:55:59

Temat: Re: suchy kaszel od miesiąca, pulmonolog
Od: -Dorota- <d...@A...com> szukaj wiadomości tego autora

-Dorota- wrote:
> Witam,
>
> Tata od miesiąca choruje i jakoś nie może wyzdrowieć.
> Objawy to suchy kaszel, pocenie się przy niewielkim
> wysiłku. Temperatura w normie, EKG i RTG płuc też.

Zapominiałam jeszcze o tym (wyniki innych badań):

Antygen HBS ujemny
Glukoza 70 (70-105 mg%)
Cholesterol 130 (120-200 mg%)
HDL 28 (>40 mg%)
Trójglicerydy 100 (40-140 mg%)

Dorota i Olga (27.09.2006)

3. Data: 2006-11-03 12:10:34

Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-Dorota- napisał(a):
> Witam,
>
> Tata od miesiąca choruje i jakoś nie może wyzdrowieć.

a czy nie ma dolegliwosci zoladkowych? czesta zgaga?bole brzucha? brak
apetytu lub jego zmniejszenie
pokierowalabym sie w kierunku refluksu przelykowo-zoladkowego

pozdr.

4. Data: 2006-11-03 13:09:56

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-Dorota- napisał(a):

> Tata od miesiąca choruje i jakoś nie może wyzdrowieć.
> Objawy to suchy kaszel, pocenie się przy niewielkim
> wysiłku.

A czy zażywa na stałe jakieś leki?

pzdr.
R*

5. Data: 2006-11-03 13:26:12

Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko wrote:

> A czy zażywa na stałe jakieś leki?

Nie.

--
Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

6. Data: 2006-11-03 16:10:14

Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

> a czy nie ma dolegliwosci zoladkowych? czesta zgaga?bole brzucha? brak
> apetytu lub jego zmniejszenie
> pokierowalabym sie w kierunku refluksu przelykowo-zoladkowego

Raczej nie,
ale czy refluks może objawiać się kaszlem?

--
Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

7. Data: 2006-11-03 19:51:06

Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie,
> ale czy refluks może objawiać się kaszlem?

wlasnie dlatego sie tym kierowalam poniewaz u mojego dziecka od
dluzszego czasu wystepuje uporczywy kaszel niczym sie nie obrazujacy i
wlasnie ma stwierdzony refluks.
od kiedy przyjmuje leki kaszel zniknal!

wiem ze dziecko a dorosly znacznie sie roznia ale to tak jak z
leczeniem. moje dziecko bierze tabletki na refluks takie same jak moja
80-letnia babcia

pozzdr

Protopic
Grzybica