sukienka na impreze

1. Data: 2007-08-10 20:06:43

Temat: sukienka na impreze
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiem, ze to nie grupa o ubraniach, ale nie wiem, gdzie pytać, a jestem już
zrezygnowana.

Muszę kupić sukienkę na wesele koleżanki. Wesele ma być 25 sierpnia. Jaki
wypada kolor, materiał? Co się nosi? Krótka, czy długa, prosta, czy z
falbanami? Wąska, ze skosu, z klinami, rozszerzana? Dziś w sklepie widziałam
albo same błyszczące, albo len z bawełną o wieczorowym kroju. Czy wypada
kupić brązową, lub czarną sukienkę, czy raczej jaśniejsza, przez wzgląd na
porę roku?

Proszę o wsparcie :) Bo chyba pójdę w złachanej wiloletniej kiecce
rezerwowej, której już miałam nawet do mycia okien nie zakładać.

Pozdrawiam
C.

2. Data: 2007-08-19 19:05:04

Temat: Re: sukienka na impreze
Od: Marynatka <m...@w...nospam.net> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka pisze:
> [...]
> kupić brązową, lub czarną sukienkę, czy raczej jaśniejsza, przez wzgląd na

Na tę samą okazję (ślub przyjaciela) właśnie kupiłam sobie:
spódnica długa do ziemi kolor bordo mieniące się.
Do tego ecru gorset + ecru buty z czubem (ohyda, ale innych fajnych nie
było) na obcasie. Brakuje mi jeszcze szala i torebki.
Gorset jest skromny bez udziwnień, ma z przody tylko 1 mały delikatny haft.
Spódnica prosta, od kolana lekko rozkloszowana. Na dole ma 2 warstwy -
górna lekko zmarszczona po jednej stronie (ukazuje się pod marszczeniem
dolna (nie wiem czy ja to jasno piszę?)
Kolory: słyszałam, że nie pasuje czarny (nie idziesz przecież na pogrzeb).
Biały ponoć też nie może być - biel jest zarezerwowana ponoć dla panny
młodej.
Ja nie mam pojęcia czy "moja" panna młoda będzie na biało czy w ecru -
więc z góry wykluczyłam oba te kolory. Reszta kolorów chyba jest dowolna.
A długość dowolna - załóż co lubisz :)
Koleżanka była ostatnio na ślubie - miała spodnie + tunikę z lnu.

3. Data: 2007-08-20 08:49:46

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka"

> [...]
> A długość dowolna - załóż co lubisz :)
> Koleżanka była ostatnio na ślubie - miała spodnie + tunikę z lnu.

Ha, no więc w rezultacie kupiłam krótką sukienkę na ramiączka z falbanką na
dole, całą brązową. Do tego adekwatne kolorystycznie dodatki - torebkę i
sandałki. Nie wiem, czy dobrze, bo kupowałam bez przekonania - szukałam
czegoś innego, ale nie było.

Pozdrawiam
C.

4. Data: 2007-08-26 16:48:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-08-2007 o 22:06:43 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Musz? kupiae sukienk? na wesele kole?anki. Wesele ma byae 25 sierpnia. Jaki
> wypada kolor, materia?? Co si? nosi? Krótka, czy d?uga, prosta, czy z
> falbanami? W?ska, ze skosu, z klinami, rozszerzana? Dzi? w sklepie
> widzia?am
> albo same b?yszcz?ce, albo len z bawe?n? o wieczorowym kroju. Czy wypada
> kupiae br?zow?, lub czarn? sukienk?, czy raczej ja?niejsza, przez wzgl?d
> na
> por? roku?

Już po ptakach, ale nie mogę się opanować i Czarnulce nie odpisać :)
Błagam, nie białą. Ja wiem, że biel jest modna i chodzą słuchy, że to już
nie jest takie faux pas wobec panny młodej, ale... Ostatnio byłam na
weselu i na biało była co czwarta babka. Bo biały modny :) Dobrze, że
panna młoda miała najdłuższą kiecę, bo byłby problem :)

Krusz.
lamersko: dlaczego mam krzaki w cytacie? robię coś źle? Kodowanie mam ok.

--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2007-08-26 19:10:12

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> [...]
> weselu i na biało była co czwarta babka. Bo biały modny :) Dobrze, że
> panna młoda miała najdłuższą kiecę, bo byłby problem :)

Prawda, tu było podobnie. Moja stylistka (moja mama);) nauczyła mnie tego w
dziecięctwie, więc nie popełniłam tego faux pas. Chyba popełniłam inne, bo w
końcu kiecka była mało wakacyjna - brązowa. Ale trudno. I tak bawiłam się
świetnie :)

Ad kosmetikam: teraz mam pod oczami pietruszkowy krem Ziai - najlepszy dla
mnie przeciwko powstawaniu zmarszczek (bo jeszcze nie mam - 24 lata i
krótkowzroczność) :)
Niestety - brązujący Dove wygląda ładnie tylko przez pierwsze 20 godzin,
potem u mnie żółknie :(

Pozdrawiam
C.

6. Data: 2007-08-26 20:17:10

Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Czarnulka napisał/a:

> Ad kosmetikam: teraz mam pod oczami pietruszkowy krem Ziai - najlepszy
> dla mnie przeciwko powstawaniu zmarszczek (bo jeszcze nie mam - 24 lata
> i krótkowzroczność) :)

A propos Ziai (Ziaji?) - co krok ktoś wychwala kremy ziajowe, a że ja
nieuprzedzona jestem do kosmetykow tanich, to sobie sprawiłam krem pod oczy,
taki w czerwonej tubce - ludu, pierwszy raz nie wiem na co go zużyć -
wodnista konsystencja, podrażniająca, piecze, uczula, oni to próbują przed
puszczeniem w świat? Chyba nie, patrząc po komentach na wizażu ;)
Czyżby im się opłacało puścić jedną serię produktu i sprezdać jednorazowym
klientom?

Jest pewna prawidłowość w tanich kremach - im bardziej tłusty, tym większa
szansa, że będzie lepszy - w swej kategorii ;)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

7. Data: 2007-08-27 11:31:40

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

ullaaa wrote:

> [...]
> zużyć - wodnista konsystencja, podrażniająca, piecze, uczula, oni to
> próbują przed puszczeniem w świat? Chyba nie, patrząc po komentach na

To nie są kosmetyki dla alergików. Po zachwytach kilku znajomych
kupiłam kozie mleko do rąk. Nawet na rękach natychmiast dostałam
wysypki :( Nie sądzę, żeby to była kwestia ceny. Sporo droższe
Eris czy Vichy dzialają na mnie podobnie. Z jedną niespodzianką
- Vichy do stóp jest calkiem dobry i nie robi mi żadnej krzywdy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2007-08-27 12:48:09

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ullaaa"

> [...]
> wizażu ;)
> Czyżby im się opłacało puścić jedną serię produktu i sprezdać jednorazowym

No niestety, ja też nie jestem ze wszytskiego ziajowego zadowolona, ale mają
swoje perełki :)
Nie mają żadnej serii dla alergików, więc trzeba uważać, ale nie są takie
drogie, to i testować można :)

> Jest pewna prawidłowość w tanich kremach - im bardziej tłusty, tym większa
> szansa, że będzie lepszy - w swej kategorii ;)

U mnie się nie sprawdza - tłuste fuj, bo obciążają mi skórę i zatykają pory
(w większosci)

Pzdr

9. Data: 2007-08-27 20:14:52

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> weselu i na biało była co czwarta babka. Bo biały modny :) Dobrze, że
> panna młoda miała najdłuższą kiecę, bo byłby problem :)

Ja właściwie dopiero co wróciłam z wesela i naliczyłam co najmniej 6 (a może
było i więcej) babek w sukienkach tych takich z tiulem wystającym u dołu.
Fajne są, nie powiem, i wszystkie były różnorodne, ale po pierwsze, długośc
miały taką samą, a po drugie, ten tiul jednak czynił te sukienki strasznie
do siebie podobnymi...

Maja

P.S. Ja na poprawiny miałam brązową sukienkę, i trochę żałuję, że jej na
samo wesele nie założyłam...

10. Data: 2007-08-28 06:01:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2007 o 21:10:12 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Prawda, tu by?o podobnie. Moja stylistka (moja mama);) nauczy?a mnie
> tego w
> dzieci?ctwie, wi?c nie pope?ni?am tego faux pas. Chyba pope?ni?am inne,
> bo w
> ko?cu kiecka by?a ma?o wakacyjna - br?zowa. Ale trudno. I tak bawi?am si?
> ?wietnie :)

Ja tam sie nie znam, ale dla mnie braz to zaden niewypal. Jesli Ci w nim
ladnie, to dlaczego nie? Ja bylam na czarno-czerwono. To znaczy kieca
czarna, a czerwone dodatki w postaci korali, torebki, butow i zakietu,
ktory i tak wisial caly czas na krzesle. W ogole to babki byly ubrane dosc
roznorodnie, ale te na bialo wybijaly sie z tlumu razem z panna mloda :)

> Ad kosmetikam: teraz mam pod oczami pietruszkowy krem Ziai - najlepszy
> dla
> mnie przeciwko powstawaniu zmarszczek (bo jeszcze nie mam - 24 lata i
> krótkowzroczno?ae) :)

Czy Tobie lat ubywa?? 24 mialas trzy lata temu :))
Pietruszkowy jest w porzo. Mialam ostatnio Dermike Nobless cos tam cos
tam. Bardzo, bardzo dobry. Dluga, waska, niebieska tubka. Nie mam pojecia,
ile kosztowal, bo to prezent, ale najtanszy chyba nie jest.
Teraz testuje Dermedic (polska apteczna firma) roznorakie kremy pod oczy
(w postaci probek oczywiscie :). Moim zdaniem swietne. Ktory nie bralam,
zawsze mi pasowal.
Napyszcznie mam teraz Dax Cosmetics - no i nie pamietam nazwy, a leze w
wyrze, komp lezy na mnie i nie chce mi sie isc do lazienki - seria cos z
perlami matujacymi. Takie lososiowo-kremowe opakowanie. Krem w takim samym
kolorze. To moj chyba czwarty sloiczek z tej serii. Absolutnie boski! Nie
dosc, ze naprawde matuje, to jeszcze daje fajne uczucie chlodzenia i
lagodzenia. Zero podraznien. Mialam trzy (chyba) matujace, teraz mam
dotleniajacy, ale jest rownie fajny. A, na tych matujacych jest napisane,
ze sa po 35. roku zycia. To lubie :)

> Niestety - br?zuj?cy Dove wygl?da ?adnie tylko przez pierwsze 20 godzin,
> potem u mnie ?ó?knie :(

Ja brazujacych w ogole nie uzywam. Nigdy nie umialam ich poprawnie
rozsmarowac, bo do tego trzeba cierpliwosci, a ja cierpliwa nie jestem.
Opale sie, to dobrze, nie opale, trudno :)

Krusz.
caly czas widze krzaczki, wiec rezygnuje z polskich literek. To chyba nie
problem, prawda? :)
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."