sukienka na ramiaczkach

1. Data: 2003-07-06 13:27:21

Temat: sukienka na ramiaczkach
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys spacerujac po moim kochanym Poznaniu wpadla mi w oko przesliczna
sukienka na ramiaczkach, ktorej cena byla zawrotna a wykonanie mysle nie tak
trudne jesli sie tego pragnie:-)
zatem... poszukuje schematu sukienki do kolan (moze byc mini-to wszak nie ma
znaczenia) na ramiaczkach wykonaniej szydelkiem lub na drutach jakims
azurkiem Ow azurek jest tutaj bardzo isotny, gdyz pod sukienka z wloczki
(czy czegokolwiek co zastosuje) bedzie zwiewna haleczka moze kontrastowego
koloru badz w tej samej tonacji...zobacze jeszcze..:-)
W kazdym badz razie czy macie namiar na jakas stronke z czyms tak milusim?
moze jakis schemacik?
wiem.. na szydelku wykonanie tego bez schematu nie jest trudne, ale chodzi
mi o jakis ciekawy wzor.. a glowe w wymyslaniu mam ciezka :-)

dziekuje z gory
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-07-06 13:34:27

Temat: Re: sukienka na ramiaczkach
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiem.. na szydelku wykonanie tego bez schematu nie jest trudne, ale chodzi
> mi o jakis ciekawy wzor.. a glowe w wymyslaniu mam ciezka :-)

Tosiu, właśnie wczoraj ściągałam różne wzroki szydełkowe ze strony:
http://klk.pp.ru/kruchok/polotno/kr_polotno.htm
potem poklikać po galerii i jeszcze po każdym ściegu -otwierają się
schematy (w samej galerii zdjęcia wykonanych próbek nie są zbyt wyraźne),
jest tam kilka naprawdę ślicznych ażurków.
Pa!
Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2003-07-06 14:24:19

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B. " <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schematy (w samej galerii zdjęcia wykonanych próbek nie są zbyt wyraźne),
> jest tam kilka naprawdę ślicznych ażurków.

dziekuje przeogromnie :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

(XXX)Mirabilia
xxx wzory na płycie
wiosenne EMS
Wystawie haftu DMC w Sopocie