sumamed+azytromycyna+dawka

1. Data: 2006-03-10 12:52:59

Temat: sumamed+azytromycyna+dawka
Od: nobody <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wykryto u mnie chlamydia w badaniu mikrobiologicznym wymazu z ujscia
cewki moczowej. Przepisano mi samumed (czyli azytromycyne) z zaleceniem
brania 2 tabletki 500mg / dzien przez 3 dni z kolei. W zaleceniach
dawkowania do sumamedu jest 1 tabletka / dobe przez 3 dni w zakazeniach
drog oddechowych, lub 1g (2 tabletki 500mg) w jednej dawce w zakazeniach
plciowych. Moje pytanie jest wiec nastepujace: czy sensowne jest
przepisanie mi przez lekarza dawki 100% wyzszej? czy tez to kolejny
przypadek obserwowanego przeze mnie podejscia - zalecaja 10, niech zje
30, na pewno pomoze (grrrr!) i moge spokojnie odpuscic sobie polowe
dawki Dodam ze jest to nawrot chlamydii po wczesniejszym leczeniu (nieco
ponad rok temu).

2. Data: 2006-03-11 01:10:42

Temat: Re: sumamed+azytromycyna+dawka
Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

poczytaj sobie to:
http://forum.chojnice.pl/viewtopic.php?t=727&postday
s=0&postorder=asc&start=60

dluga droga przed toba, ale do wyleczenia

pamietaj jedno ZERO SEKSU, ani seksopodobnych zabaw, bo nadkazisz sie przy
pierwszej sposobnosci

jezeli summamed nie pomoze to tylko FROMILID 250mg przez 21 dni, 2x dziennie
jezeli to nie pomoze to RULID przez 21 dni, 2x dziennie
jezeli nie to , to TARIVID przed 21 dni,2x dziennie

bron sie brac doxycykline (unidox) bo to nie pomoga

pozdrawiam

ps, ja sie leczylem 9 miesiecy, wiec zaufaj doswiadczonemu

skórka u niemowlęcia
krecz karku?
Powiększone węzły chłonne, jak długo
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)