sunsilk przeciwko puszeniu...

1. Data: 2004-08-27 19:14:47

Temat: sunsilk przeciwko puszeniu...
Od: "Granula" <aniaska2[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natura
Witam grupowiczów!!

Moje pytanie będzie dotyczyło wspomnianego w temacie sunsilku przeciwko
puszeniu się włosów, jest on bodajże fioletowy..przechodzę do sedna ..czy
faktycznie po użyciu tego szamponu nie będę już miała szopy na głowie?? i
czy faktycznie wszystko będzie gładkie i nic nie będzie odstawać?? Jeśli
faktycznie ma on takie działanie, to czy wystarczy używać samego szamponu,
czy odżywka z tej serii też jest konieczna ??

1. Data: 2004-08-27 19:56:19

Temat: Re: sunsilk przeciwko puszeniu...
Od: "Blueman" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno efekt nie bedzie jak po wyprostowaniu wlosow, ale napewno bedzie
poprawa, beda bardziej nawilzone i gladkie, jednak nie nakladaj balsamu na
na wlosy u nasady bo na nastepny dzien bedziesz miala smalec. Najlepiej
kupic cala serie kosmetykow, bo one sie na wzajem uzupelniaja.

1. Data: 2004-08-27 21:25:43

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewertuj archiwum grupy.
Byly bardzo negatywne uwagii.
Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-08-28 06:19:43

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Granula" <aniaska2[nospam]@wp.pl> napisał
> Moje pytanie będzie dotyczyło wspomnianego w temacie sunsilku przeciwko
> puszeniu się włosów, jest on bodajże fioletowy..

Zielony jest do puchatych :) Tylko ze sa dwa odcienie zielonego, drugi nie
mam pojecia do jakich (do tlustych?)

1. Data: 2004-08-28 08:16:19

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-27 21:14, Użytkownik Granula napisał:
> [...]
> faktycznie ma on takie działanie, to czy wystarczy używać samego szamponu,
> czy odżywka z tej serii też jest konieczna ??

lepiej wygladzaja odzywki garniera takie w opakowaniu o ksztalcie kuli
(nie pamietam jak sie nazywaja) ale chodzi mi dokaldnie o ta odzywke:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=8591a4cee14a7a3b80d80ff067effecd&cmd=details&i
temid=4688

a pzoatym na wizazu jest wlasnie artykul o prostowaniu wlosow:
http://www.wizaz.pl/artykuly/null/po_prostu_prosto/

pozdr

1. Data: 2004-08-28 18:58:15

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i):

> [...]
> http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=8591a4cee14a7a3b80d80ff067effecd&cmd=details&i

To owszem, choc nieco obciaza wlosy i troche bardziej sie przetluszczaja.

Natomiast ostatnio skusilam sie na podobne, nowe, tez w kulce, z serii
Long&Strong aka Dlugie&Mocne (durna plumkajaca strona we flashu:
http://www.garnierbeautybar.de/LongAndstrong/long-st
rong.html)
i to stanowczo NIE wygladza. Dobrze sie rozprowadza i latwiej wlosy
po tym rozczesac, ale po pierwsze pachnie nieladnie, zupelnie inaczej
niz szampon i odzywka do splukiwania, po drugie siano na glowie mam
po tym jak sie patrzy. Gdyby kogos tez kusilo, to odradzam.

Aha - reszta serii calkiem niczego sobie.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-08-29 10:10:01

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-28 20:58, Użytkownik Barbara Anna napisał:

> Nick(i):

&csid=8591a4cee14a7a3b80d80ff067effecd&cmd=details&i
temid=4688

> To owszem, choc nieco obciaza wlosy i troche bardziej sie przetluszczaja.

eee, nie dokonca, mi sie nie przetluszczaja i nie obciaza mi to wlosow...
ale to chyba zalezy od cech danego osobnika ;)

Soczewki Kontaktowe
Warkoczyki :)
opalenizna-krem
Herbalife ?