super nawilzajacy krem

From: "Ania" <c...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: super nawilzajacy krem
Date: Sun, 8 May 2005 21:27:08 +0200

To moj pierwszy post na grupie wiec witam Was wszystkie serdecznie :)
I od razu prosze, doradzcie:
Potrzebuje sobie sprawic jakis baaardzo nawilzajacy krem do buzi. Na swoje
czasem wyskakujace brzydactwa na buzi stosuje masci ktore wysuszaja moja
skore, co wiecej, zaczelo przyswiecac sloneczko, gdy wracam po weekendzie,
zawsze troszeczke slonko mnie zlapie, co rowniez po kilku dniach przesusza
skore. Czasem skora jest tak przesuszona ze az widac drobne miejsca w
ktorych sie luszczy. Dlatego potrzebuje czegos bardzo dobrze nawilzajacego,
a przy tym dostosowanego do wrazliwej skory, bo bardzo czesto kremy mnie
uczulaja : /
Polecicie cos?
Jestem w stanie troszke pieniedzy wydac na cos naprawde fajnego, ale tez bez
przesady ;) Powiedzmy ze drobna przesada dla mnie, zaczyna sie od stowy w
zwyz...
Bede wdzieczna za porady :)