suszenie

1. Data: 2002-10-07 11:06:24

Temat: suszenie
Od: "piter541" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ogromną prośbę - czy ktoś z Was wie jak skutecznie zasuszyć liście
drzew (- są teraz takie piękne - ) Zasuszyć tak ,by nie straciły swojego
koloru ??? Rok temu suszyłem liście między kartkami książki i na dzień
dzisiejszy - pozostały zwykłe - szare listki - nic nie pozostało z ich
pierwotnego koloru . Może trzeba je czymś preparować ? Jakiś lakier ? Nie
wiem .
Podpowiedzcie mi proszę

p...@w...pl

2. Data: 2002-10-07 15:18:20

Temat: Re: suszenie
Od: "esseirion" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taki lekki smrodliwy sposób. Jak lekko zwiotczeją po okolo 2 dniach
bez suszenia gdziekolwiek to lakierujesz je kilkarazy lakierem olejnym czy
czyms takie w no w kazdym razie nie zywicznym ani akrylem :0 Potem maja
swoje oryginalne kolory tyle tylko ze sa sztywne, lepiej wiec je przyklejic
jedna strona i ulozyc z nich kompzycje a nastepnie polakierowac i po
wyschnieciu powiesic na scianie :)

pozdroofka
magda

3. Data: 2002-10-08 07:55:07

Od: "szanna" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brunatnieją, bo jest za dużo wilgoci. Przełóż chusteczką higieniczną i
zmienij, gdy nasiąknie wilgocią, sokami roślin. Od rośliny zależy jak
często musisz zmieniać
ania
[...]
:
: p...@w...pl
:
:

4. Data: 2002-10-10 14:40:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kaszy mannej (mannie). Podobno można wysuszyć w niej kwiaty róży czy
tulipana. Zachowują kolor.
Ja...cki

5. Data: 2002-10-10 15:06:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kaszy mannej (mannie). [...]

KASZY MANNY!!!

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

6. Data: 2002-10-10 15:46:03

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam. Miało być "W kaszy mannie.... Muszę się miec na baczności bo
będą na mnie KRZYCZEĆ.
Informację o suszeniu w kaszy mannie kwiatów a nawet całych kompozycji można
znależć w kwartalniku "Kwiaty" nr 2/1999.
Ja...cki

7. Data: 2002-10-10 15:57:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:ao450q$5ig$1@news.gazeta.pl...

> KASZY MANNY!!!

Nie popatrzales na kontekst. To "A" mialo byc "W", tylko
palec sie piszacemu omsknal. A wiec to "o kim, o czym",
miejscownik, wiec "mannie", a nie "kogo, czego", dopelniacz,
jak sadzisz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-10-10 17:46:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W mikrofalówce! W piasku, na starych firankach. O tym jak suszyć kwiaty
można dowiedzieć się z artykułu prof. J. Nowak, "Działkowiec" nr 8/2000.
Ja...cki

> [...]
> dzisiejszy - pozostały zwykłe - szare listki - nic nie pozostało z ich
> pierwotnego koloru . Może trzeba je czymś preparować ? Jakiś lakier ? Nie

Franklinia, co Duchy interesuje
na grzyby !
po przerwie - co się dzieje z sosnami
Pigwowki nie bedzie :-(