suszenie miesa - odp

1. Data: 2002-06-07 07:00:01

Temat: suszenie miesa - odp
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisala:

ale jak mam kawal miecha wlozyc potem do
zalewy albo do brytfanki i obsypac przyprawami, to chyba lepuej ze jest
mokre, bo przyprawy sie przylepia, a nie opadna jak zwiedly lisc. Po diabla
to robic?
Asia, chyba czepialska dzisiaj

Droga Asiu,
do brytfanki faktycznie nie ma sensu suszyc mieska
ale jesli chcesz np. je smazyc na patelni to woda na rozgrzanym oleju
zrobilaby jedna nieciekawa rzecz :-)
Ja generalnie jestem zwolennikiem eksperymentowania
Rzadko stosuje sie do przepisow w odroznieniu do wiekszosci ludzi bedacych
na tej liscie
Jesli czego nie rozumiem robie 2 wersje i obserwuje czy wplywa to cos na
prace lub jej final :-)
preferuje tez gotowanie i smazenie niskotemperaturowe w 80 stopniach -
bialko sie scina a woda nie paruje - miesko pozostaje soczyste :-)

1. Data: 2002-06-10 07:49:08

Temat: Odp: suszenie miesa - odp
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <u...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adpll9$njh$...@n...tpi.pl...

> [...]
> preferuje tez gotowanie i smazenie niskotemperaturowe w 80 stopniach -
> bialko sie scina a woda nie paruje - miesko pozostaje soczyste :-)

Szanowny Krzysiu,

Do powstania owego watku zainspirowal mnie watek 'Indyk w jogurcie z grilla"
, mianowicie dlaczegóż to po umyciu miesa, nalezy go osuszyc, a potem wlozyc
do czy posmarowac marynata. Poniewaz naleze do osob, ktore miast utrudnac
sobie zycie, staraja sie je ulatwiac, stad moje pytanie, bo moze jest w tym
jakis sens...
Co do suszenia przed smazeniem, tylko jesli smazysz mieso saute, w przypadku
schabowych otaczanych w panierce IMO suszenie schabu przed wlozeniem go do
rozbeltanego jaja mija sie z celem.

Asia

P.S. Zawsze, w przypadku gdy czegos nie rozumiesz robisz to w 2 wersjach? Ja
bym zrobila najpierw w 1, w przypadku mizernego efektu zastosowalabym
wariant 2:-))
Pozdrowka

(P) marynata na grila
sos-porada