suszone róże

1. Data: 2004-04-10 12:00:33

Temat: suszone róże
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Na wstępię życzę Wesołych Świąt i oczywiście mokrego poniedziałku!
A pytanko mam takie:
Jak utrwalić suszone róże? tak żeby przetrwały " wieczność" -może lakierem
do włosów?? macie jakies doświadczenia?

1. Data: 2004-04-10 14:51:03

Temat: Re: suszone róże
Od: "Logan" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spalic i prochy trzymac w słoju :P

1. Data: 2004-04-10 17:19:09

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> [...]
> A pytanko mam takie:
> Jak utrwalić suszone róże? tak żeby przetrwały " wieczność" -może lakierem

Lakier to dobry pomysl. Spotkalam sie tez z pokrywaniem bezbarwnym
lakierem do paznokci - te kwiaty u kolezanki dobrze sie trzymaly :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-10 17:45:26

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A pytanko mam takie:
> Jak utrwalić suszone róże? tak żeby przetrwały " wieczność" -może lakierem

Proponuję przegoglować grupę pl.rec.ogrody, tam często, dogłębnie i czasem
profesjonalnie męczony jest ten temat.

1. Data: 2004-04-12 14:15:38

Temat: Re: suszone ró?e (was: suszone ró?e)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 10 Apr 2004 16:51:03 +0200, na pl.rec.uroda, Logan napisal(a):

> spalic i prochy trzymac w słoju :P

Możesz zmienić nicka?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-12 16:23:56

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A pytanko mam takie:
> Jak utrwalić suszone róże? tak żeby przetrwały " wieczność" -może lakierem

Ja właśnie lakierem je utrwalam i efekt jest bardzo dobry.

Ligeia

wesolych ;)
Acqua di gio vs 212 Carolina Herrera
Kobieta i wąsy??????